Lumpness Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mikromennesker inni et akvarie. Så kan jeg være gud og hersker for dem, det hadde vært noe Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil ha en blå ballong! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Heller 99 ballonger en 1 blå ! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da må de 99 ballongene være røde Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Eh ... Jo? Klart de gjør. Du må bare ha øya med deg og vite hva du ser etter. Personlig er jeg skeptisk til nisser og andre former for tusser og gnomer. Eh... Nei? Hvis du finner en drage får du ta med et eksemplar. Biologer og forskere over hele verden kommer til å bli henrykt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Stemstem https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1282370&st=0 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Pleier det å være en for "vanlige" avatarer også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis ikke kan vi få dem til å lage det kansje, hvis det er intr for det.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Voweeels. Jeg har ikke sett deg her i det siste. :< Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Synes jeg er innom støtt og stadig jeg! Muligens jeg glemmer å skrive, hvordan står det til? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Står finfint til! Skal bake lussekatter (og spise dem) og er ellers syk og hjemme fra jobb i dag og i morgen i hvert fall, men bortsett fra det har jeg det relativt awesome, egentlig. Jeg er nesten ferdig med julegaver etc. Der da? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sounds good! Jeg har det flott, skal muligens bake lussekatter senere i dag jeg også (om jeg får hjelp av noen venner). Er heldigvis ikke syk, så må løpe på jobb nå. Bygge lego og ake står på timeplanen, digger SFO. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da blir man hjemme alene i et døgn til gitt... Begynner å bli litt stusslig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Eh ... Jo? Klart de gjør. Du må bare ha øya med deg og vite hva du ser etter. Personlig er jeg skeptisk til nisser og andre former for tusser og gnomer. Eh... Nei? Hvis du finner en drage får du ta med et eksemplar. Biologer og forskere over hele verden kommer til å bli henrykt. Du tror virkelig en drage vil la seg bli frivillig med? Og jeg er ikke Sigurd, jeg dreper ikke drager. Personlig har jeg større tro på at det finnes drager enn politikere som holder det de lover, evt. at en eller flere guder har kreert / vært med på å kreere verden og universet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ja, men da var det avgjort. Jeg kan rett og slett ikke bli sjuk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du tror virkelig en drage vil la seg bli frivillig med? Og jeg er ikke Sigurd, jeg dreper ikke drager. Personlig har jeg større tro på at det finnes drager enn politikere som holder det de lover, evt. at en eller flere guder har kreert / vært med på å kreere verden og universet. Beklager men jeg har vanskelig å tro på noe som aldri er blitt bevist eksisterer. På den andre siden så er det jo annslått at det er svært mange arter som ikke er blitt oppdaget, og nye blir oppdaget regelmessig. (har ikke tallene i hodet) Jeg liker ideen om drager, men tror nok det er en myte til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Alene i kafèen? Ikke ofte, det.. Jaja, setter meg på et bord, og håper noen joiner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Alene i kafèen? Ikke ofte, det.. Jaja, setter meg på et bord, og håper noen joiner. I'm in! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg står og lurker i et hjørne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 IKKE TA BORDET MITT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg