Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noe irriterende lag spikes elns på PC-en min.

Av typen som vanligvis er et tegn på at det for varmt inni der, men CPU-temp er på 30-40 grader og GPU på 50, og det er jo relativt normalt.

Fatter ikke hva det er. Kjører ingen krevende programmer eller noe.

*google rundt etter løsning*

edit:

Åh ... Jeg vil ha hund. Sånn søt, liten sak som absolutt ikke er allergivennlig. :(

Evt. en kinesisk nakenhund alà Mushi sin. :wee:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

I know.

Stopper meg ikke fra å ville ha en sånn søt, liten krabat vel og merke. :wee:

Har sansen for Chinese Crested. :love:

Dog, jeg kunne tenkt meg noen slike små som Zerda har også. :p

Før i tiden var jeg interessert i Berner Sennen også, men nå som hver eneste en jeg møter på skal bjeffe hull i ørene på mine og innta en truende stilling når jeg hilser på eieren deres, så har jeg begynt å bli mektig lei.

Brukte 2 år på å prøve og bli venn med to stykk, men gav til slutt opp. Det virka ikke som om de aksepterte meg noe særlig.

Korthåret pølsehund hadde også vært kinda awesome. :love:

Lenke til kommentar

Å ha en naken hund i Norge må være slitsomt. Må kle på dyret hver gang man skal ut.

Neh, de fleste venner seg til kulden og trives i den. Dessuten, med kulden man har hatt denne vinteren har dyrevernsorganisasjoner anbefalt at man kler på hunder med kort/tynn pels og.
Lenke til kommentar

Typisk at man blir syk i jula. Vet ikke hvor mange ganger jeg har ligget på rommet med bøtta mens de andre koser seg med mat :ermm:

Jeg pleier ikke være sjuk så lenge, og det hadde vært bedre om jeg var sjuk i jula, for å være ærlig. Men jeg har jo akkurat starta i ny jobb. Da syns jeg det å være sjuk er no-go.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...