Shikaru Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 internett med kvote = mongo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som har en GOD bolleoppskrift? Skulle bruke bestemors som mamma har skrevet ned i en bok. Men håndskrifta i boka var stygg og halvveis dekket i matrester, så jeg klarte ikke tyde den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Helvete, jeg lurer på om jeg begynner å bli sjuk. Det hadde passa jævlig dårlig. -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper det er en løsning på vei, ellers er det rimelig ødeleggende. Håper jeg også. Ditto. <3 <3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Helvete, jeg lurer på om jeg begynner å bli sjuk. Det hadde passa jævlig dårlig. -.- Typisk at man blir syk i jula. Vet ikke hvor mange ganger jeg har ligget på rommet med bøtta mens de andre koser seg med mat Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ooooh, written in the stars! Jeg begynner også å bli syk. Må si jeg gleder meg til tre jobbkvelder til den uka her. Sånn i tillegg til skole. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg har noe irriterende lag spikes elns på PC-en min. Av typen som vanligvis er et tegn på at det for varmt inni der, men CPU-temp er på 30-40 grader og GPU på 50, og det er jo relativt normalt. Fatter ikke hva det er. Kjører ingen krevende programmer eller noe. *google rundt etter løsning* edit: Åh ... Jeg vil ha hund. Sånn søt, liten sak som absolutt ikke er allergivennlig. Evt. en kinesisk nakenhund alà Mushi sin. Endret 13. desember 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Edit: Dobbel-post / for treg. Endret 13. desember 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 De er ikke allergivennlige. De langhårede er faktisk mer allergivennlige enn de hårløse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det kommer ann på hvilken type allergi man har. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ha en naken hund i Norge må være slitsomt. Må kle på dyret hver gang man skal ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Selvsagt gjør det det, men generelt snakket så er chinese crested powder puff mer allergivennlige enn chinese crested naken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 I know. Stopper meg ikke fra å ville ha en sånn søt, liten krabat vel og merke. Har sansen for Chinese Crested. Dog, jeg kunne tenkt meg noen slike små som Zerda har også. Før i tiden var jeg interessert i Berner Sennen også, men nå som hver eneste en jeg møter på skal bjeffe hull i ørene på mine og innta en truende stilling når jeg hilser på eieren deres, så har jeg begynt å bli mektig lei. Brukte 2 år på å prøve og bli venn med to stykk, men gav til slutt opp. Det virka ikke som om de aksepterte meg noe særlig. Korthåret pølsehund hadde også vært kinda awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ha en naken hund i Norge må være slitsomt. Må kle på dyret hver gang man skal ut. Neh, de fleste venner seg til kulden og trives i den. Dessuten, med kulden man har hatt denne vinteren har dyrevernsorganisasjoner anbefalt at man kler på hunder med kort/tynn pels og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har så lyst på hund! åhhhh. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Typisk at man blir syk i jula. Vet ikke hvor mange ganger jeg har ligget på rommet med bøtta mens de andre koser seg med mat Jeg pleier ikke være sjuk så lenge, og det hadde vært bedre om jeg var sjuk i jula, for å være ærlig. Men jeg har jo akkurat starta i ny jobb. Da syns jeg det å være sjuk er no-go. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har så lyst på drage! Åhhh. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har så lyst på drage! Åhhh. Hadde heller foretrukket en husnisse Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Drager finnes ikke dah. Eller husnisser. Endret 13. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Eh ... Jo? Klart de gjør. Du må bare ha øya med deg og vite hva du ser etter. Personlig er jeg skeptisk til nisser og andre former for tusser og gnomer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg