MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bestilt en fra Thailand? Hvor bestiller man? Har en greie for de asiaterene, og om de i tilleg kan bestilles! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ingenting som heter "for gammel" når det kommer til Johnny Depp. Han er ett år yngre enn pappa... Men hvis sjangsen byr seg, så sier jeg ikke nei... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Han er ett år yngre enn pappa... Men hvis sjangsen byr seg, så sier jeg ikke nei... Hva om Espen var like gammel som faren din? oO Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bestilt en fra Thailand? Hvor bestiller man? Har en greie for de asiaterene, og om de i tilleg kan bestilles! www.thailandhunksforfree.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde heller tatt Viggo Mortensen enn Orlando Bloom Eller Johnny Depp Johnny Depp er HOT Men litt for gammel for meg føler jeg Piratkostyme er et must da... Jeg tror jeg foretrekker ham i sigøynerkostyme egentlig Som i Chocolate Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hmm. Jeg vurderer å kjøre enn sånn Herc / Carver-test på meg selv. "Hvilken mann - if any - hadde du tatt (fritt valg) hvis du hadde fått lov til å gjøre hva du ville med en hvilken som helst kvinne etterpå, inkludert flere stykker samtidig?" Jeg oppfordrer alle mannlige DNFK-ere til å tenke. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva om Espen var like gammel som faren din? oO Vel, heldigvis er ikke Espen det. Men isåfall hadde jeg aldri blitt kjent med Espen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde tatt Depp Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 www.thailandhunksforfree.com siden finnes ikke da Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg tror jeg foretrekker ham i sigøynerkostyme egentlig Som i Chocolate Elsker den filmen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Året er 2008 Mrbjoern er ute av skapet for fullt. Enkelte slenger dritt på skolen, og mrbjoern skriver om det i bloggen sin. Ellers har han vært på hw treff, og møtt flere fra forumet. Det er altså med blandede følelser han går inn i det nye året. Vil du fortelle meg hvor det blogginnlegget er? Jeg finner det ikke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ... Siden vi preiker om Depp, ville jeg tatt han, for så å ta han en gang til etterpå oO Vil du fortelle meg hvor det blogginnlegget er? Jeg finner det ikke Om du ser i siggen min... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Han er ett år yngre enn pappa... Men hvis sjangsen byr seg, så sier jeg ikke nei... That's the spirit! Jeg hadde tatt Depp Flinke mannen. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde tatt Depp Jeg hadde tatt deg! Err...valgt deg mener jeg. Koselig kveld med bestevenninna mi^^. Men vi fikk ikke sett ferdig filmen da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Depp hadde blitt utslitt. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hvilken film da ida? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) ... Siden vi preiker om Depp, ville jeg tatt han, for så å ta han en gang til etterpå oO Vil du fortelle meg hvor det blogginnlegget er? Jeg finner det ikke Om du ser i siggen min... Det var jo åpenlyst .. Lest det før Endret 19. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kom nettopp på hva drømmen må være. Få bebi med Depp 2 ønsker oppfyllt på en gang Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Depp hadde blitt utslitt. :| Orlando Bloom da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg hadde tatt Depp Jeg hadde tatt deg! Err...valgt deg mener jeg. Hihi ^^ You sexy thing Depp hadde blitt utslitt. :| who cares..han får betalt for det Han er sikkert et rasshøl irl. Endret 19. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg