Mushroom man Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Skal på tur med klassen. Jeg har to rundstykker til mat. Hva skal jeg ha på de? nuff said haha, sant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva er galt? Tror han har øye betennelse eller no. Han ser hvertfall ikke ut stakkar, ser ut som meg etter en 3 dagers på fylla Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Han mener Hapå. Sjokopålegget. Æpp! Karamell! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) God morgen kjære medmennesker! Hva skale ListeKlovnen ha til frokost idag? Edit: Den skriveleifen, skal være der.. We're talking Borat language Endret 13. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 God morgen. Vi skulle ha vikar i rettslære i dag, men den vikaren kom aldri, så da fikk vi gå hjem. Litt kjipt å stå opp tidlig for å gå på skolen 8, og så komme hjem et kvarter seinere da men. Men en ekstra fridag skader ikke. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 God morgen. Vi skulle ha vikar i rettslære i dag, men den vikaren kom aldri, så da fikk vi gå hjem. Litt kjipt å stå opp tidlig for å gå på skolen 8, og så komme hjem et kvarter seinere da men. Men en ekstra fridag skader ikke. hadde brått vært sinnsykt lykkelig om det hadde skjedd med meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil at nettbanken min skal virke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg vil at nettbanken min skal virke. Sjæl Software- óg batterifeil på den elektroniske kodebrikken Endret 13. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er ikke det som er stress her, det er faktisk nettbanken som er mongo. Funk for faen, jeg vil ha unnagjort noen regninger før jeg tør å fortsette med juleshoppingen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 For 15 minutter inne hos dyrlegen kostet det 737kr Blir jo helt ruinert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva i alle dager gjorde dyrelegen? O_o Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så Tiny i øynene å skrev ut en respept for øyebetennelse. Bilde av lillingen: Stakkar han ser nu ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 æææh. Grunn nummer #873 til å ikke ha hunderase med hengehud. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Han er nå fin til vanlig da. Håpe han blir fort frisk da, får helt vondt i hjertet når han ser sånn ut som han gjør nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jada, jeg liker dem veldig godt når det er andre som har ansvar for dem. Men mellom ørevask og øyedråper og penisvask så foretrekker jeg faktisk andre raser. Skjønt, penisvasken gjelder vel de fleste hannhunder... Vasker du penisen hans ofte nok? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jada, jeg liker dem veldig godt når det er andre som har ansvar for dem. Men mellom ørevask og øyedråper og penisvask så foretrekker jeg faktisk andre raser. Skjønt, penisvasken gjelder vel de fleste hannhunder... Vasker du penisen hans ofte nok? Elsker store hunder Tiny er så rolig og avslappet så han passer meg perfekt. Bruker å dusje krapylet 1 gang i uka ca. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Liker store hunder jeg og, men det finnes store hunder uten hengehud og. På samme måte som jeg aldri ville hatt blodhund, så ville jeg ikke hatt andre hunder med så sært hygienebehov som mange av de rasene, og så lett for å få øyebetennelser o.l. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg elsker store hunder når jeg var lite dreiv mamma med oppdredt av grand danois, tror jeg må ha det når jeg har fått eget sted og bo pluss tid og økonomi til å ta vare på hunden Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dyrlegen mente han kom til å vokse det fra seg når han blir 1-1,5 år. Han har ikke henge øyer til vanlig heldigvis. Blodhund ville ikke jeg heller hatt, de er direkte stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg