Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn it, sett alle episodene Black Books igjen....

JEG VIL HA MER!!!!111!1

GENIAL serie. Har du sett The IT Crowd og Spaced? To andre kjempegode serier (som i likhet med Black Books, har få episoder…)

Bare såvidt vært borti The IT Crowd, men hadde helt glemt den :D

(men ser ikke noe i nærheten av så bra ut som Black books)

Knewt: Den var grei, men tja, synes ikke den var kjempemye mer enn det.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Håper det er en løsning på vei, ellers er det rimelig ødeleggende.

Håper jeg også.

Har ikke gitt opp, det gjør jeg ikke heller så lenge jeg enda puster.

Man får bare litt nok av og til av å kjempe og kjempe å ende opp på samme plass hele tiden. Skal bare gi det litt tid før neste runde.

Føler med deg, Kim. Håper ting ordner seg!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har ikke gitt opp, det gjør jeg ikke heller så lenge jeg enda puster.

Man får bare litt nok av og til av å kjempe og kjempe å ende opp på samme plass hele tiden. Skal bare gi det litt tid før neste runde.

Håper og tror at rettferdigheten vil seire. Huff altså, har ikke barn selv, men kan forestille meg at det er mange følelser i sving..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke den som følger med mest på sport, men fikk med meg at håndballjentene tapte mot broderfolket. Betyr det at de er ute av EM?

Etter det jeg har skjønt så er vi ikke det men veien til en semifinale blir mer tøff da vi ikke står like sterkt i gruppespillet.

Lenke til kommentar

Jeg måtte nettopp slette to innlegg her som jeg ikke hadde fått med meg. Det ene var et sleivspark mot en annen bruker og så var det et svar med tilsvarende sleivspak. Dette er ikke kosher å gjøre så lenge jeg er moderator hvertfall. Dere vet selv hvem dere er. Not cool, okay? Ikke gjenta det er dere snille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...