j-- Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Say what? Det var min førstereaksjon óg, men så kom jeg på hvor fullt internett er av lettere tilbakestående individer : ))))))) Nei, jeg trekker meg tilbake og legger en kabel. Nettverkskabel, that is. Skal flytte kontaktpunktet for ruteren til en annen del av stua mi, så har lagt opp kabelkanaler hele veien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Folk som dere er grunnen til at jeg tar dem tidlig. Det er så kjekt å unngå panikk-folkene. Jeg er glad alle jeg skal kjøpe gave til vil at jeg kjøper dem i USA og så får de dem etter jul. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Runar? Ruuunar? Når skal du fjerne pollen igjen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Say what? Det var min førstereaksjon óg, men så kom jeg på hvor fullt internett er av lettere tilbakestående individer : )))))))Tjau...vanskelig å argumentere med det. Oh well. Nei, jeg trekker meg tilbake og legger en kabel. Nettverkskabel, that is. Skal flytte kontaktpunktet for ruteren til en annen del av stua mi, så har lagt opp kabelkanaler hele veien. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Go 80`s! http://www.youtube.com/watch?v=DsTH3w4oeMk&feature=related Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir litt rystet over hvor idiot det går ann å bli. Spurte min eks om at visst jeg kjøpte julegave til min sønn om gaven kom i retur til meg. Et enkelt ja eller nei hadde vært nok, men neida får 2 meldinger om hvor idiot jeg er istedenfor Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor får du ikke ha samvær med sønnen? Seriøs, du med mindre det er en god grunn til at du ikke får ha det syns jeg du skal leie advokat og ALL faenskap som er ! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skal ikke se bort ifra at du må det også, engang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir litt rystet over hvor idiot det går ann å bli. Spurte min eks om at visst jeg kjøpte julegave til min sønn om gaven kom i retur til meg. Et enkelt ja eller nei hadde vært nok, men neida får 2 meldinger om hvor idiot jeg er istedenfor Hjelper lite, men vit at jeg føler med deg. Jævlig situasjon. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor får du ikke ha samvær med sønnen? Seriøs, du med mindre det er en god grunn til at du ikke får ha det syns jeg du skal leie advokat og ALL faenskap som er ! Tror han allerede har prøvd advokat uten hell. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor får du ikke ha samvær med sønnen? Seriøs, du med mindre det er en god grunn til at du ikke får ha det syns jeg du skal leie advokat og ALL faenskap som er ! Rett og slett fordi mor ikke vil at jeg skal ha kontakt. Sitter å dikter ting opp om meg som ikke er sanne, hun er litt flinkere å snakke for seg enn jeg er, så hun blir trodd på. Her ser man at rettsystemet i norge fungerer utrolig bra Har nå gjort mine feil tidligere, men lurer på hvor lenge sånt skal henge over meg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som skal være alene i julen ? Tror det blir alenejul på meg hvertfall, kjenner det er befriende å slippe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du må ikke gi opp Kim, det er det dummeste du kan gjøre, å akseptere situasjonen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som skal være alene i julen ? Tror det blir alenejul på meg hvertfall, kjenner det er befriende å slippe Julaften blir det kun meg, dama og bruttern. Skal bli deilig. Blir selvsagt julegrøt med mandel, gaveutdelig, pinnekjøtt og de vanlige tinga selv om vi er få da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor får du ikke ha samvær med sønnen? Seriøs, du med mindre det er en god grunn til at du ikke får ha det syns jeg du skal leie advokat og ALL faenskap som er ! Rett og slett fordi mor ikke vil at jeg skal ha kontakt. Sitter å dikter ting opp om meg som ikke er sanne, hun er litt flinkere å snakke for seg enn jeg er, så hun blir trodd på. Her ser man at rettsystemet i norge fungerer utrolig bra Har nå gjort mine feil tidligere, men lurer på hvor lenge sånt skal henge over meg. Si noe sånnt som "Ja, jeg har gjort feil, men ikke så mye hu sier. Jeg ber ikke om mye samvær, bare et par ganger i uka til å starte med". Jeg kjenner en som er VELDIG flink til å skrive slikt, kan spørre han om du vil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du må ikke gi opp Kim, det er det dummeste du kan gjøre, å akseptere situasjonen! Tror ikke Kim kommer til å gi opp. Men noen ganger tror jg det er greit å ta en pause fra kjempingen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som skal være alene i julen ? Tror det blir alenejul på meg hvertfall, kjenner det er befriende å slippe Julaften blir det kun meg, dama og bruttern. Skal bli deilig. Blir selvsagt julegrøt med mandel, gaveutdelig, pinnekjøtt og de vanlige tinga selv om vi er få da. Blir bare meg og julemiddag her, har ikke funnet fram en eneste julerelatert pyntegjenstand . Godt er det, egentlig fått avsmak for hele julen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir bare meg og julemiddag her, har ikke funnet fram en eneste julerelatert pyntegjenstand . Godt er det, egentlig fått avsmak for hele julen. Problemet mitt er at jeg elsker julen like høyt som jeg hater den. Så jeg veit liksom aldri helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Damn it, sett alle episodene Black Books igjen.... JEG VIL HA MER!!!!111!1 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Damn it, sett alle episodene Black Books igjen.... JEG VIL HA MER!!!!111!1 GENIAL serie. Har du sett The IT Crowd og Spaced? To andre kjempegode serier (som i likhet med Black Books, har få episoder…) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg