Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jente, og det er bare å kjøpe spill (gode spill), og ferdig med det til meg og. Jeg har en venninne som ville sett dumt på deg, og opptil flere kompiser som ville blitt direkte skuffet. Kjønn og alder har sykt lite å si, det koker faktisk ned til interesser.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke LOV til å bake mer, fordi jeg visstnok ikke vasker bra nok etterpå..... så jeg hører på pendulum, forbereder meg til konsert :D

Det blir awesome. Må bare få byttet vekk den forbanna seinvakta mi den kvelden, så blir det fiiint =D

Lenke til kommentar

God kveld, svelemoe. :)

<3

Skuffa ovar at du, internettdetektiven over alle internettdetektivar, ikkje kan mitt verkelege namn :(

Unnskyld, jeg har ikke tid til å sitte her og lete etter navn. Jeg har brukt store deler av dagen på julevasken og nå er det eksamenslesing.

I alle fall om jeg klarer å fokusere på det fremfor å stadig vekk åpne Firefox på en av maskinene, eller nettleserne på mobilen og MP3-spilleren når jeg kobler meg av nettet her.

Alt for vanskelig å la være. :(

Lenke til kommentar

God morgen, Sjur :)

<3

God ettermiddag, Malin. :)

<3

God dag, Sjur :)

<3

God kveld, Andreas. :)

<3

God Kveld, Sjur :)

<3

God kveld, svelemoe. :)

<3

God kveld, Sjur :)

<3

God kveld, diskutant. :)

<3

Du får ha meg unnskyldt for at jeg ikke har tid til å lete opp navnet ditt i farten, bare innom i min evige googling om mikrofoner og lydens hastighet i andre ting enn luft, hardt tre, betong, stål og vann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...