MrBjoern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kom på episoden der Christian spurte når dere åpnet. Fantastisk Ahahaha. Jaaah. Neeei, ehh. Vi åpner.. kl 9 da. Også stenger vi 7. Men ja, 92-modell. Og jeg vet om mange luremuser. Men om noen som heter Elise er blant de, det skal jeg ikke uttale meg om. Lurehullene holder jeg meg også forsåvidt langt unna. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kom på episoden der Christian spurte når dere åpnet. Fantastisk Ahahaha. Jaaah. Neeei, ehh. Vi åpner.. kl 9 da. Også stenger vi 7. Men ja, 92-modell. Og jeg vet om mange luremuser. Men om noen som heter Elise er blant de, det skal jeg ikke uttale meg om. Lurehullene holder jeg meg også forsåvidt langt unna. var ei som vi traff på hove i sommer som luremusa 2 jeg kjenner...... også er det ei fra drammen som har flyttet ned hit, også hadde hun bursdag. ihvertfall så inviterte hun masse av vennene fra drammen, og så kjente jeg igjen ho elise men tok litt tid, hun huska ikke meg heller. men når jeg spør om det var ho som luremusa alle i campen min, og du ser hun går fra smile fjes til pødde sur! holdt på og dø av latter Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 men når jeg spør om det var ho som luremusa alle i campen min, og du ser hun går fra smile fjes til pødde sur! holdt på og dø av latter Så slemt. Er du klar over at du sikkert såret følelsene hennes? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det der ble for mye forklaring rundt grøten så tidlig på morgenen for min del. Men ja, jeg ser humoren i det. Men nu, kryper jeg under dynen. Jobb i morgen også, så kan være greit med de timene søvn jeg får i natt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hey. Jeg kom nettopp hjem.. SLITEN. Vært våken i 25 timer. Oo Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det der ble for mye forklaring rundt grøten så tidlig på morgenen for min del. Men ja, jeg ser humoren i det. Så sent på kvelden, mener du vel? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 men når jeg spør om det var ho som luremusa alle i campen min, og du ser hun går fra smile fjes til pødde sur! holdt på og dø av latter Så slemt. Er du klar over at du sikkert såret følelsene hennes? så mye som jeg hater lure-muser, så gir jeg faen i følelsene henens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Takket være filmen "This is England" har jeg nå 'forelsket' meg i Ludovico Einaudi som er bare herlig å høre på nattvakt nå som det har roet seg en del Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Takket være filmen "This is England" har jeg nå 'forelsket' meg i Ludovico Einaudi som er bare herlig å høre på nattvakt nå som det har roet seg en del Takk for tipset. Høres ut som fin sovemusikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Funker fint som chill-musikk sånn generelt også, så lenge man klarer å være åpen for klassisk musikk til tross for at man - som i mitt tilfelle - primært hører på tungmetal. God musikk trenger ikke å settes i noen bås. edit: Ikke ment som noen oppfordring til å diskutere hva som burde defineres som bra musikk. Erfaringsmessig så pleier slike diskusjoner å gå litt av skaftet. Endret 12. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ok - er hos en jente, er småtrøtt og drar hjemover. Når jeg kommer hjem sitter jeg her og er helt våken? Wtf... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Frisk luft, mosjon osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Høres til dels grusomt og godt ut på samme tid. Har akkurat kommet hjem fra nattvakt og bare stresser ned med pcn litt nå. Angrer litt på at jeg ikke gikk hjem i nydelige snøværet, men da igjen hadde jeg nok angret på at kameraet ikke ble med. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 God morgen DNFK. Våknet i dag til en liten snøstorm. Brrrrr Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 døgning woho! dette blir en laaaaang dag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Klokka 10 på en søndagsmorra er tidligere enn noe annet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fyfaen, sovet på høykant i 3 timer i en alt for kort sofa inatt. Skulderen minn. Im feeling fucked. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg sov i en veldig god seng med nytt sengetøy Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sov uten pute, uten dyne. Uten klær. Ok, kødda. Hadde klær. Men det andre er sant. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sov godt inne i skapet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg