Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 e: skjønner ikke hvorfor jeg quota mr. iPHONE. Det er underbevisstheten din som taler. Du har egentlig lyst på en iPhone 4 selv! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 e: skjønner ikke hvorfor jeg quota mr. iPHONE. Det er underbevisstheten din som taler. Du har egentlig lyst på en iPhone 4 selv! Jeah, på samme måte som jeg har lyst til å få samtlige negler revet ut med pinsett. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeah, på samme måte som jeg har lyst til å få samtlige negler revet ut med pinsett. Nå vet jeg hva du skal få i julegave. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OMFG, det koster litt å ta nattbuss hjem i THEIM. Og så fuckings mye innsats for å rettskrive litt. WATAP Wtf? Nattbussen er jo jævla rimelig. (Og avhengig av hvor man bor så er sykehusbussen halv syv også et flott alternativ.) Ellers skal man bo bra langt utenfor sentrum før det er umulig å gå. Her ute på landet koster det faenmeg 500-600 for taxi hjem. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 full nok en helg jaja Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OMFG, det koster litt å ta nattbuss hjem i THEIM. Og så fuckings mye innsats for å rettskrive litt. WATAP Wtf? Nattbussen er jo jævla rimelig. (Og avhengig av hvor man bor så er sykehusbussen halv syv også et flott alternativ.) Ellers skal man bo bra langt utenfor sentrum før det er umulig å gå. Her ute på landet koster det faenmeg 500-600 for taxi hjem. I know, det er egentlig ganske billig. Er vel 50-60 spenn for å komme seg hjem og det er jo fullt overkommelig, likevel så føler jeg for å whine, cause it's fucking annoying å sløse cash in general (pleier å kræsje hos folk jeg kjenner). Kan jo seff gå hjem i løpet av rundt 45 minutter til 1 time og et kvarter-ish, men i denne kulda er det no-fucking-go. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Savner en utrolig jente så mye i kveld, hun er borte for alltid og kommer aldri tilbake. Noen ganger er bare livet så utrolig fælt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Savner en utrolig jente så mye i kveld, hun er borte for alltid og kommer aldri tilbake. Fysisk borte eller ligger det noe annet bak? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OMFG, det koster litt å ta nattbuss hjem i THEIM. Og så fuckings mye innsats for å rettskrive litt. WATAP Wtf? Nattbussen er jo jævla rimelig. (Og avhengig av hvor man bor så er sykehusbussen halv syv også et flott alternativ.) Ellers skal man bo bra langt utenfor sentrum før det er umulig å gå. Her ute på landet koster det faenmeg 500-600 for taxi hjem. I know, det er egentlig ganske billig. Er vel 50-60 spenn for å komme seg hjem og det er jo fullt overkommelig, likevel så føler jeg for å whine, cause it's fucking annoying å sløse cash in general (pleier å kræsje hos folk jeg kjenner). Kan jo seff gå hjem i løpet av rundt 45 minutter til 1 time og et kvarter-ish, men i denne kulda er det no-fucking-go. what! her koster nattbuss 170 og den går 10 på et! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fysisk, det er mange år siden, men now and then så slår det meg helt ut, jeg forstår ikke hvordan eller hvorfor alt er så feil fordelt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 what! her koster nattbuss 170 og den går 10 på et! Haha, her koster den 50-60 spenn og går 1,2 og 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det at minstetaksten er billigere enn bussen er likt sykt imo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 God kveld alle sammen. Ååååh som jeg elsker fulle mennesker som prøver å leke spydkast på kortterminalen når det er 20stykker i kø bak de. Ellers er det helt greit å jobbe natt. 40 kunder i timen i snitt er ikke så ille. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 7-Eleven her i Drammen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 7-Eleven her i Drammen. års modell er du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 7-Eleven her i Drammen. Kom på episoden der Christian spurte når dere åpnet. Fantastisk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ojoj MrBjoern da kjenner du vel lure-musa elise H? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Han holder på med lurehull, ikke luremus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg