TacoFjes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351 Hun jeg kjenner har ikke like ille merker da, men hun klagde på det i sommer. hun mente hun så ut som en ku på låra, og jeg er enig. Hun så ut som en ku på låra. Anyways.. ja. Det skjer. Lol, er glad jeg har en pult som er passe høyde og en stol som er perfekt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Man må være litt forsiktig med å ha laptopen i fanget. Spesielt gutter. Varmen går hardt ut over sædkvaliteten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sædkvaliteten kan brenne! Er mer katastrofe om alle jenter som eier laptop går rundt som kuer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har man lagt noe ut på nett, så må man leve med konsekvensene. Å prøve å slette spor i etterkant er håpløst. Man ender fort opp med at det bare blir værre av det. I know, jeg angrer ikke på at jeg la ut bildene i det hele tatt, eller at jeg har lagt ut såpass med informasjon om meg selv. Jeg bare irriterer meg over å ligge på RateMyDowns. På 4Chan gikk bildene i det minste ned igjen relativt fort. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har man lagt noe ut på nett, så må man leve med konsekvensene. Å prøve å slette spor i etterkant er håpløst. Man ender fort opp med at det bare blir værre av det. I know, jeg angrer ikke på at jeg la ut bildene i det hele tatt, eller at jeg har lagt ut såpass med informasjon om meg selv. Jeg bare irriterer meg over å ligge på RateMyDowns. På 4Chan gikk bildene i det minste ned igjen relativt fort. http://www.ratemydowns.com/?t=dl&id=35 Hahahah Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Her poster jeg to trailere, fantastiske trailere - og dere ser ikke på dem engang, for en skam. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Legger meg før jeg raserer rommet mitt i sinne. God natt! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Legger meg før jeg raserer rommet mitt i sinne. God natt! God natt, sov godt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 10 minutter til backup, folkens! Jeg vil ikke se et eneste "hva skjedde med forumet?"-innlegg når det er over. Da blir det ferie på dere alle! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva skjedde med f- bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz shutdown. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva skjedde med forumeee...bzzzzz Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Two down, lots to go. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) OMFG, det koster litt å ta nattbuss hjem i THEIM. Og så fuckings mye innsats for å rettskrive litt. WATAP e: skjønner ikke hvorfor jeg quota mr. iPHONE. Endret 12. desember 2010 av Rampage Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke vær gretten da, Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg