Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. Dramaaa! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. Dramaaa! Men hvem i helvete er så jævlig på trynet i hodet at hun seriøst stjeler mobilen til venninnen til søstra? ÅÅÅÅÅHHH, drittkjerring. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jo, men den har gjemt seg på loftet. Der oppe er det kaldt - sikkert under -15, og jeg må klatre over en vegg av skrot for å komme til hjørnet med data-ting. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. Dramaaa! Men hvem i helvete er så jævlig på trynet i hodet at hun seriøst stjeler mobilen til venninnen til søstra? ÅÅÅÅÅHHH, drittkjerring. HAhah, har hun den fortsatt? Nå ble jeg SYKT nyskjerrig på hvem det er. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. Dramaaa! Men hvem i helvete er så jævlig på trynet i hodet at hun seriøst stjeler mobilen til venninnen til søstra? ÅÅÅÅÅHHH, drittkjerring. HAhah, har hun den fortsatt? Nå ble jeg SYKT nyskjerrig på hvem det er. Jaaa, jeg fikk den ikke tilbake liksom?! Hun behandlet oss som luft. Blir så jæææææævlig provosert. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hæææ, så sykt teit. Hva faeeeennnn.. Det er ikke hun i klassen min og søstra hennes? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hæææ, så sykt teit. Hva faeeeennnn.. Det er ikke hun i klassen min og søstra hennes? Neinei, se face. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fryser på låret. Déjà vu eller har du sagt det før? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har sagt det før. (Ene joggebuksa mi har hull på låret.) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hu fryser alltid på låret. Er et triks hun bruker for å få de kåte guttene her til å gi hun en hjelpende hånd. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hu fryser alltid på låret. Er et triks hun bruker for å få de kåte guttene her til å gi hun en hjelpende hånd. Klarer meg fint selv jeg, Andreas Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hey guys, I found the solution! Satte PC-en i fanget Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha Noe du bare sier... vil i såfall ha link! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha Å der puttet jeg en bok mellom lårene og laptopen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Æ kom!!!!! http://www.gametrailers.com/video/vga-10-tba-game-2/708369 oblivon V og mass effect 3 traileren: http://www.gametrailers.com/video/vga-10-mass-effect/708363 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha Noe du bare sier... vil i såfall ha link! når jeg tenker over det husker jeg å ha lest om det jeg å. Var en som hadde fått brannsår å blemmer etter hva jeg husker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg må lage fire nisser før jeg sovner, og jeg er veldig trøtt. Kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha Noe du bare sier... vil i såfall ha link! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351 Hun jeg kjenner har ikke like ille merker da, men hun klagde på det i sommer. hun mente hun så ut som en ku på låra, og jeg er enig. Hun så ut som en ku på låra. Anyways.. ja. Det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg