Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. :angry:

Dramaaa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. :angry:

Dramaaa!

Men hvem i helvete er så jævlig på trynet i hodet at hun seriøst stjeler mobilen til venninnen til søstra? ÅÅÅÅÅHHH, drittkjerring.

Lenke til kommentar

Dramaaa!

Men hvem i helvete er så jævlig på trynet i hodet at hun seriøst stjeler mobilen til venninnen til søstra? ÅÅÅÅÅHHH, drittkjerring.

HAhah, har hun den fortsatt?

Nå ble jeg SYKT nyskjerrig på hvem det er.

Lenke til kommentar

Dramaaa!

HAhah, har hun den fortsatt?

Nå ble jeg SYKT nyskjerrig på hvem det er.

Jaaa, jeg fikk den ikke tilbake liksom?! Hun behandlet oss som luft. Blir så jæææææævlig provosert.

Lenke til kommentar

Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha

Noe du bare sier... vil i såfall ha link!

når jeg tenker over det husker jeg å ha lest om det jeg å. Var en som hadde fått brannsår å blemmer etter hva jeg husker

Lenke til kommentar

Da får du merker på låret. Permanent. Er ikke tull. En jeg kjenner som i sommer fikk merker på låret fordi hu satt for mye med laptopen der. Noen mnd senere stod det om akuratt det i VG. Haha

Noe du bare sier... vil i såfall ha link!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351

Hun jeg kjenner har ikke like ille merker da, men hun klagde på det i sommer. hun mente hun så ut som en ku på låra, og jeg er enig. Hun så ut som en ku på låra.

Anyways.. ja. Det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...