j-- Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg kjeder meg ikke, har det egentlig ganske åkei. Ser på Babel og flytter ting inn i nye hyller ^_^ Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg kjeder meg ikke, har det egentlig ganske åkei. Ser på Babel og flytter ting inn i nye hyller ^_^ Lucky you Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har satt opp litt forskjellig for å ta dråpe-bilder. Blits, ark som bakgrunn, glass, tutflaske og en fjernkontroll til kamera. Fungerer fett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kult at ratemydowns-bildet mitt stadig vekk dukker opp her. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har satt opp litt forskjellig for å ta dråpe-bilder. Blits, ark som bakgrunn, glass, tutflaske og en fjernkontroll til kamera. Fungerer fett. Dråpe bilder er sykt kult! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kult at ratemydowns-bildet mitt stadig vekk dukker opp her. Det er jo awesome, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Mja. Jeg hadde vært glad om fyren endelig fjernet det. Jeg er lei av å spamme ham med e-mails om det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde annmeldt fyren. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kim: I hvilket land ville du anmeldt han? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har satt opp litt forskjellig for å ta dråpebilder. Blits, ark som bakgrunn, glass, tutflaske og en fjernkontroll til kamera. Fungerer fett. Dråpe bilder er sykt kult! Nei. Dråpebilder er sykt kult. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fryser på låret. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Hva er galt når det *svir* i magen når man drikker sprit? Har ikke vært sånn før Selv på full mage skjer det... Endret 12. desember 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Mja. Jeg hadde vært glad om fyren endelig fjernet det. Jeg er lei av å spamme ham med e-mails om det. http://www.slettmeg.no/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fryser på låret. Du skulle vært her. Da hadde jeg varmet deg. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fryser på låret. Du skulle vært her. Da hadde jeg varmet deg. Uh, konge! <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Coa, jeg leser innpå der nå, men er skeptisk til om de kan hjelpe meg. Det er på samme måte som at snuten ikke kunne / var spesielt villig til å hjelpe meg da rumenere stjal identiteten min på nett og utgav seg for å være navnet mitt aka nicket mitt fra adressen min, og hadde på en eller annen merkelig måte fått tak i personnummeret mitt (som er en av få ting jeg ikke har på nett) etc etc. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har man lagt noe ut på nett, så må man leve med konsekvensene. Å prøve å slette spor i etterkant er håpløst. Man ender fort opp med at det bare blir værre av det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kim: I hvilket land ville du anmeldt han? Der hvor de har strengest straffer. Er ikke han Norsk han som eier Dowsie siden? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, fy faen. Jeg er i et gruuuusomt svart humør. En venninne og lillesøstren kranglet så busta føyk, og de begynte rett og slett og sloss, og da jeg gikk i mellom ble lillesøsteren fly forbanna på meg, slang masse dritt og TOK mobilen min. Hun nektet å prate når jeg spurte om hun hadde tatt den og svarte ikke på noe jeg sa til hun, eller storesøsteren for den saks skyld. Faaaen, så sur jeg er. Og nei, hun er ikke åtte år, men 16. LATTERLIG. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ... jævla mus... Dobbeltklikker av og til helt av seg selv. Har du ikke reservemus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg