Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ...Jeg har møtt MCR. Oi, jeg vant automatisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja, savner Internatet litt Var betatt av hu med flosshatten. Preika med a på Nettby en lengre periode, samt at ei venninne av meg her i Stavanger kjenner a ^^ edit: Eple, det tror jeg det er delte meninger om. De er bra, men de ække så bra! Jeg syns f.eks. Kaizers er bedre enn MCR (dog, det er det vel bare jeg som mener). Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Audiosurf lastet ned og innstalert, time to test. Morro, ikke sant?^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, savner Internatet litt Var betatt av hu med flosshatten. Preika med a på Nettby en lengre periode, samt at ei venninne av meg her i Stavanger kjenner a ^^ Så hva skjedde? Du burdte bedt om en dejt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Audiosurf lastet ned og innstalert, time to test. Morro, ikke sant?^^ åja, avhengig allerede xD Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kan nokken hjelpe Veslevegard litt? han er ny og lurer på korleis dette forumet funker... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ...Jeg har møtt MCR. Oi, jeg vant automatisk. Hva er MCR? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ...Jeg har møtt MCR. Oi, jeg vant automatisk. Hva er MCR? My Chemical Romance Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kan nokken hjelpe Veslevegard litt? han er ny og lurer på korleis dette forumet funker... Veslevegard, er det deg? For det ser ut som om du har endel poster, så du kan jo hjelpe til selv? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ...Jeg har møtt MCR. Oi, jeg vant automatisk. Hva er MCR? My Chemical Romance Aah, de på guitar hero? Jeg har møtt Tønes Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 ...Jeg har møtt MCR. Oi, jeg vant automatisk. Hva snakket du med dem om? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Da har jeg og Espen kommet til en enighet. Han skal få lov til å ha sex med en supersexy drapsrobot fra fremtiden hvis jeg får lov å ha sex emd Orlando Bloom Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 satser på nr 40 000 Bomma. 2001: Flytta til ulefoss. øde ØDE sted. Huff. Skal aldri tilbake dit. No way! Var ute og gikk tur med guttungen da jeg fikk høre på telefonen at to fly hadde kræsja inn i WTC. Da satt jeg og tommy i skogen og spiste blåbær. 2001: Satt på fly på vei hjem fra Tyrkia da moren min plukket opp en avis som var lagt igjen der det sto om ulykken. Skremmende å virke så isolert der jeg satt etter to uker med kos.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Da har jeg og Espen kommet til en enighet. Han skal få lov til å ha sex med en supersexy drapsrobot fra fremtiden hvis jeg får lov å ha sex emd Orlando Bloom Personlig så anser jeg det som dere har like stor mulighet til å få det til. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Da har jeg og Espen kommet til en enighet. Han skal få lov til å ha sex med en supersexy drapsrobot fra fremtiden hvis jeg får lov å ha sex emd Orlando Bloom Ja han kunne jeg godt tatt for en snickers. Kunne tatt Heath også, før han ble feit og død. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ooh, jeg har flere å brase på med. Bestekompisen min har klint med Per Ciljan Skjelbred (fotballspiller), søss og bestevenninna har flørta heftig og kost litt med en spiss for Tromsø og en for Viking, en av mine gamle naboer er visst en kjent svømmer, farfar har fletta håret til Siri M. Kalvig (værdame), jeg "kjenner" via en kompis Stephanie Davadi som visstnok er kjent for et eller annet, enten modell eller at hu spiller i et eller annet pussypop-band, og så vant visst søstra hennes en missekonkurranse. Og jeg har levert mat til og hilst på bestemora til Bertine Zetlitz og fortalt henne at jeg er stor fan av hennes barnebarn. Vel, jeg var det på den tid i alle fall. edit: Aces, hu var forlova allerede da, og tror hu er det enda Ooh, og jeg har ringt og snakka med Oral Bee et par ganger i fylla Han har pimp telefonsvarer. Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Idag har jeg vært kjempemodig. Fanget en gigantisk edderkopp i et glass, slidet papir mellom glasset og veggen. Tok så kjempe-edderkoppen med meg ut på altanen, og slapp edderkoppen fint ut. Og jeg har skikkelig innsektsfobi. Spesielt mot edderkopper. Fy svarte de er skumle, spesielt de store. Jeg er stolt. Og hallo, lenge siden sist nå. Prøver å holde meg litt unna forumkafeen så jeg får gjort noe annet enn å mase her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Aces: Snakket ikke om noe spesielt. Bare snakket litt, liksom. Spurte Gerard om han ikke var lei alle emo-fansene, og han sa at de var slitsomme, men samtidig veldig bra for egoet hans. Var liksom ikke sånn kjempemasse snakk heller. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Personlig så anser jeg det som dere har like stor mulighet til å få det til. Neida, jeg har sjangs på hvem som helst Ja han kunne jeg godt tatt for en snickers. Kunne tatt Heath også, før han ble feit og død. Jeg hadde betalt for å ta han Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hei forumvenner! Her diskuteres det sex med superkjendiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg