Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld alle sammen. Jeg har sitti å spillt WoW siden 11:00 i dag. Satt fra 15:30 til 02:00 i går. Er ikke livet herlig? :thumbup:

Så prokarriere i SC2 forkastet til fordel for WoW?

Akkurat nå, ja.

Hei Jørgen! :)

Hei Malin! :D

Endret av Romis
Lenke til kommentar

God kveld alle sammen. Jeg har sitti å spillt WoW siden 11:00 i dag. Satt fra 15:30 til 02:00 i går. Er ikke livet herlig? :thumbup:

Merker at jeg begynner å glede meg til å aktivere konton min igjen jeg og neste uke. Er så fornuftig at jeg venter til jeg er ferdig med eksamen, men har vært nært å låne konton til typen å lage en char bare for "å spille litt"

Lenke til kommentar

finn no bedre å bruke tida på :p

Er da ute og tar bilder, og holder på med hest og sånt. Så sitter ikke bare inne ;) Blir bare en del dødtid i ferien i og med at de fleste av vennene mine og sånt ikke er i nærheten av der jeg skal være-.-

Edit: msn funker her.

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Er da ute og tar bilder, og holder på med hest og sånt. Så sitter ikke bare inne ;) Blir bare en del dødtid i ferien i og med at de fleste av vennene mine og sånt ikke er i nærheten av der jeg skal være-.-

WoW har jo en tendens til å bli litt mer enn bare noe du spiller i dødtid. :)

Lenke til kommentar

WoW har jo en tendens til å bli litt mer enn bare noe du spiller i dødtid. :)

Har heldigvis ikke blitt det til meg tidligere. Sikkert derfor jeg aldri har kommet no langt :p Men når jeg først setter meg ned kan en hel kveld gå med uten at jeg merker det.

Savna det ekstra i det siste bare i og med at typen har spilt en del i det siste :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ser ut som det blir en rolig lørdagskveld.

Enten hjemme å slappe av til god musikk eller dra til en kompis som er sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...