Nopros Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er jul http://open.spotify.com/track/4Cm9DF6XIJDRxy6CPfn1np Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? *STREKKE HÅNDA SÅ HØYT OPP SOM MULIG* MEG MEG MEG! VELG MEG! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? Har du bil? o_O Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Det er ikke vi som muligens mister strømmen i vinter da. Just sayi'n. Det gjelder ikke hele Vestlandet. Hovedsaklig Hordaland, mener jeg å ha lest. Sa ikke at det var Vestlandet? Snakka ikke vi om Bergen nå? Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? Endret 11. desember 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? Ikke jeg iverfall Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jaja. Da får jeg gå på butikken jeg da. Alene. Så kjøpe meg middag. Alene. Som blir tilberedt på kjøkkenet mitt. Alene. Og som også skal spises. Alene. Hadde jeg ikke vært erfaren datanerd, ville jeg nesten vært litt ensom. Av ren nysgjerrighet, hvilken butikk bruker du? Ja, jeg prøver å finne ut hvor du bor. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke vi som muligens mister strømmen i vinter da. Just sayi'n. Det gjelder ikke hele Vestlandet. Hovedsaklig Hordaland, mener jeg å ha lest. Sa ikke at det var Vestlandet? Snakka ikke vi om Bergen nå? *leser over tidligere innlegg og skammer seg* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du bil? o_O Det har jeg. Da har vi tre mistenkte. Dere vil bli innkalt til avhør iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvem av dere har stjålet det bakre bilskiltet mitt? Har du bil? o_O Vet ikke om det kan kalles bil Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 \o/ <o/ \o_ fest?! JA! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke vi som muligens mister strømmen i vinter da. Just sayi'n. Det gjelder ikke hele Vestlandet. Hovedsaklig Hordaland, mener jeg å ha lest. Sa ikke at det var Vestlandet? Snakka ikke vi om Bergen nå? *leser over tidligere innlegg og skammer seg* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om det kan kalles bil Pass deg. Selv verdens minste bil kan gjøre skade på en forumbruker ute på luftetur med hunden sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Omnom, lunch. Og senere i kveld blir det middag. ^^ Vet bare ikke om jeg skal gå for bønner og bacon eller ostegratinert snurring i tortillas. ^^ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Omnom, lunch. Og senere i kveld blir det middag. ^^ Vet bare ikke om jeg skal gå for bønner og bacon eller ostegratinert snurring i tortillas. ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om det kan kalles bil Pass deg. Selv verdens minste bil kan gjøre skade på en forumbruker ute på luftetur med hunden sin. Sikker på det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om det kan kalles bil Pass deg. Selv verdens minste bil kan gjøre skade på en forumbruker ute på luftetur med hunden sin. Sikker på det? Nå er du bare teit. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du bil? o_O Det har jeg. Da har vi tre mistenkte. Dere vil bli innkalt til avhør iløpet av kvelden. Ikke meg heller Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om det kan kalles bil Pass deg. Selv verdens minste bil kan gjøre skade på en forumbruker ute på luftetur med hunden sin. Har vel litt med masse å gjøre. Jeg og Tiny veier nesten 150kg mot en bil på 80-90kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg