TheKims Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Pinnekjøtt og kålrabi stappe om et par timer Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Heldige meg fikk låne 200kr i går, slik at jeg har røyk fram til mandag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 AHaha. Det er noen som har det.. Ikke at jeg forstår hvordan dere klarer å faktisk RØYKE nå på vinteren. xD Jeg klarer meg fint med en 10pakning i uka nå. D: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Heldige meg, røyker ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jaja. Da får jeg gå på butikken jeg da. Alene. Så kjøpe meg middag. Alene. Som blir tilberedt på kjøkkenet mitt. Alene. Og som også skal spises. Alene. Hadde jeg ikke vært erfaren datanerd, ville jeg nesten vært litt ensom. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jaja. Da får jeg gå på butikken jeg da. Alene. Så kjøpe meg middag. Alene. Som blir tilberedt på kjøkkenet mitt. Alene. Og som også skal spises. Alene. Hadde jeg ikke vært erfaren datanerd, ville jeg nesten vært litt ensom. Sånn går det når du flytter til Østlandet! Edit: And I do feel sorry for you. Endret 11. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sånn går det når du flytter til Østlandet! Pass deg nå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sånn går det når du flytter til Østlandet! Pass deg nå. Hinta vel heller til at jeg fremdeles bor på Vestlandet... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sånn går det når du flytter til Østlandet! Pass deg nå. Hinta vel heller til at jeg fremdeles bor på Vestlandet... Og det er et problem du har.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jaja. Da får jeg gå på butikken jeg da. Alene. Så kjøpe meg middag. Alene. Som blir tilberedt på kjøkkenet mitt. Alene. Og som også skal spises. Alene. Hadde jeg ikke vært erfaren datanerd, ville jeg nesten vært litt ensom. Hei, hverdagen min du beskriver jo. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sånn går det når du flytter til Østlandet! Pass deg nå. Hinta vel heller til at jeg fremdeles bor på Vestlandet... Og det er et problem du har.. I say nay nay! I like it! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 AHaha. Det er noen som har det.. Ikke at jeg forstår hvordan dere klarer å faktisk RØYKE nå på vinteren. xD Jeg klarer meg fint med en 10pakning i uka nå. D: Fordi røyken smaker bedre i kulde enn i varme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I say nay nay! I like it! Hvis man sier til en hund "Dumme lille dustekjøter, jeg ønsker deg død" med en positiv tone i stemmen, så vil hunden alikevel like det. Men det er bare fordi hunden ikke vet bedre Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I say nay nay! I like it! Hvis man sier til en hund "Dumme lille dustekjøter, jeg ønsker deg død" med en positiv tone i stemmen, så vil hunden alikevel like det. Men det er bare fordi hunden ikke vet bedre Voff-voff! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I say nay nay! I like it! Hvis man sier til en hund "Dumme lille dustekjøter, jeg ønsker deg død" med en positiv tone i stemmen, så vil hunden alikevel like det. Men det er bare fordi hunden ikke vet bedre Disser du Bergen eller? 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Disser du Bergen eller? Ja. Ja, det gjør jeg. Problem? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Disser du Vestlandet eller? Ja. Ja, det gjør jeg. Problem? Neida, ikke at Østlandet er så mye bedre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke vi som muligens mister strømmen i vinter da. Just sayi'n. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei, hverdagen min du beskriver jo. Det er det ja? Bra, da er ikke vi alene. Eller, det er jo det vi er, men... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke vi som muligens mister strømmen i vinter da. Just sayi'n. Det gjelder ikke hele Vestlandet. Hovedsaklig Hordaland, mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg