Kexxy er sexxy! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jaaahah.. takk for infoen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noe må jeg da fylle kafeen med. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser Carl og Eli Hagen ofte, teller det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser Carl og Eli Hagen ofte, teller det? Ja. Det trekker ned. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg har hilst på Jan Simonsen Og pappa har vært sammen med søstra til Hill-Marta Solberg. Endret 19. februar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bestefaren min spillte i Ni liv, var det vel... Og flere av onklene mine er skuespillere, + at jeg har ei tante som er manusforfatter. *nyte kjendislivet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Farfar var stor politisk i Rogaland Fylkesordfører og leder av Høyre Stavanger, samt æresmedlem i Høyre Kvinner Stavanger Fikk bygd sykehus og sykehjem og masse stæsj. I begravelsa var det en times oppramsing med alt han hadde gjort, og så tusenvis av takketaler og slikt. Ble jo aldri ferdig. Kan ikke være sunt og ha vært så aktiv opp gjennom livet. På det verste hadde han 3 jobber daglig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har hilst på Jan Simonsen Jeg har også truffet Jan Han er koselig, og skikkelig lav.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 YNWA Edit: 2005 Liverpool vinner champions league Datasjur: søskenbarne mitt har hest:) og et annet søskenbanr var midtsidepike i Penny Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg har truffet, snakket og spøkt med Per Inge Torkelsen. Det holder egentlig i massevis. Samt møtt mitt store barndomsidol, Øystein "Knutsen" Dolmen og fått en signert LP med solo-albumet hans, "På frifot" *storfornøyd* edit: Dani, ikke verst Og en annen av slektningene dine blir for håpentligvis midtsidepike i Vi Menn og/eller FHM. Om jeg bare får tatt de bildene av henne Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser Carl og Eli Hagen ofte, teller det? Ja. Det trekker ned. Bah, deg hører jeg ikke på uansett. Har du noen kjendiser å skryte av da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bah, deg hører jeg ikke på uansett. Har du noen kjendiser å skryte av da? Egentlig ikke. Det er derfor jeg hakker på deres kjendiser i stedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ooh, jeg har flere på lager! Geir "Hellraizer Kaizer" Zahl er firmenningen min og jeg har kjent Gunnhild og Sveinung Sundli (Gåte, Storåsfestivalen og div. teaterforestillinger) siden 89 ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Egentlig ikke. Det er derfor jeg hakker på deres kjendiser i stedet. Tenkte jeg det ikke ... Å! Jeg har autografen til Wenche Foss også, slå den! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Audiosurf lastet ned og innstalert, time to test. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har autografen til flerfoldige fotballspillere for Viking og Rosenborg, samt Nils Arne Eggen, Kristian Valen, Kari Traa og flere til. Men autografer er vel egentlig ikke noe særlig spesielt her til lands hvor kjendisene er så joviale atte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nå ble jeg også verpesjuk. Skal vi ta oss en koserunde? You, me, no glove? Betaler du barnebidrag så er jeg med. ^^ Til dere andre: Tremenningen min var trommisen til Morten Abel. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men autografer er vel egentlig ikke noe særlig spesielt her til lands hvor kjendisene er så joviale atte. La meg få skryte litt da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Okay da *la Aces få skryte litt* --- *skryte mer* Mamma er oppvokst med Idar Vollvik og pappas fetter er svirebroren hans (skal vi tro kona til fetteren rett). Så har to-tre av venna mine vært med i Idol og ei var med i Internatet ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Internatet var kult! ^^ CSI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg