Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer?

NEI!

Damp=vann

Vann+pc= Ikke bra....

Jeg har hatt med laptopen inn på badet mens jeg har tatt et bad minst 50 ganger. Aldri gjort noe.

+1

Ingenting er som et bad + en lovely serie.

Lenke til kommentar

Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? :new_woot:

Jeeeg skal!

Yay, med hvem? :D

Therese, Tonje, Emil (alle fra klassen), en som heter Joacim fra porsgrunn, kanskje en fyr fra jobben og... hmm. Vet ikke. Noen venninner av therese, els.

Blir braaa :D

Lenke til kommentar

Hjemme fra ballet.

Meget vellykket.

Spørte ikke denne jenta om å danse. En som kom meg i forskjøpet faktisk.

Men jeg ble mye bedre kjent med en jente i klassen (det er forresten nesten 30 jenter i klassen)

Og en annen jente som dro meg med på en rolig dans.

Fikk også "Ballstjerne" -prisen.

Pga anntrekket (kommer nok snart et bilde) og for mine usedvanlige danseferdigheter.

I want to do it all over :love:

Lenke til kommentar

Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også :no:

Ikke snakk stygt om nynorsk. :realmad:

Nynorsk er jo helt fjerne greier. Jeg er alt for å holde den norske kulturen i livet og alt det der, men jeg synes det blir for dumt å skulle ha to skriftsspråk. Spesielt når det ene er mongoloid.

Lenke til kommentar

Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også :no:

Ikke snakk stygt om nynorsk. :realmad:

Nynorsk er jo helt fjerne greier. Jeg er alt for å holde den norske kulturen i livet og alt det der, men jeg synes det blir for dumt å skulle ha to skriftsspråk. Spesielt når det ene er mongoloid.

Nynorsk bør bortfalle i skolen. Jeg hadde heller vært interessert i noe samiskundervisning, men det kan vi jo glemme så lenge det bare er registrert som minoritetsspråk.

Lenke til kommentar

Hjemme fra ballet.

Meget vellykket.

Spørte ikke denne jenta om å danse. En som kom meg i forskjøpet faktisk.

Men jeg ble mye bedre kjent med en jente i klassen (det er forresten nesten 30 jenter i klassen)

Og en annen jente som dro meg med på en rolig dans.

Fikk også "Ballstjerne" -prisen.

Pga anntrekket (kommer nok snart et bilde) og for mine usedvanlige danseferdigheter.

I want to do it all over :love:

Jeg ble kveldens danseløve på ballet vårt. :wee:

Lenke til kommentar

Nynorsk bør bortfalle i skolen. Jeg hadde heller vært interessert i noe samiskundervisning, men det kan vi jo glemme så lenge det bare er registrert som minoritetsspråk.

Nå har samisk ingenting å gjøre med norsk å gjøre, men jeg ser poenget ditt.

Jeg ville riktignok heller blitt ridd av en brunstig hoppe enn å lære samisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...