Kaarerekanraadi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Åh, svarte. Nå er det glatt ute! Det regner og er -3 grader. Fryser rett til speilblank is overalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 -3.1 her. Nærmer oss sydentemperaturer ja! Snart utepils. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Yey! Utepils hvem er med Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Jeeeg skal! Yay, med hvem? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 jess da har man vært innom en fest i noen timer, også er det bare å pakke ferdig og dra til fedrelandet i morra tidlig! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 herer det-15 ute, fryser ihjel snart... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 +1 grader her Var -7 for 2 timer siden. Sikkert bikkje kaldt i morgen igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg flytter i morgen. Gudbedre jeg gruer meg. Flytte alle de kassene.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? NEI! Damp=vann Vann+pc= Ikke bra.... Jeg har hatt med laptopen inn på badet mens jeg har tatt et bad minst 50 ganger. Aldri gjort noe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også Ikke snakk stygt om nynorsk. 3 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? NEI! Damp=vann Vann+pc= Ikke bra.... Jeg har hatt med laptopen inn på badet mens jeg har tatt et bad minst 50 ganger. Aldri gjort noe. +1 Ingenting er som et bad + en lovely serie. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bergen - Ålesund. Reiser 21. desember og får heller jobbe i to dager hjemmefra. Ålesund, you say? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Jeeeg skal! Yay, med hvem? Therese, Tonje, Emil (alle fra klassen), en som heter Joacim fra porsgrunn, kanskje en fyr fra jobben og... hmm. Vet ikke. Noen venninner av therese, els. Blir braaa Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hjemme fra ballet. Meget vellykket. Spørte ikke denne jenta om å danse. En som kom meg i forskjøpet faktisk. Men jeg ble mye bedre kjent med en jente i klassen (det er forresten nesten 30 jenter i klassen) Og en annen jente som dro meg med på en rolig dans. Fikk også "Ballstjerne" -prisen. Pga anntrekket (kommer nok snart et bilde) og for mine usedvanlige danseferdigheter. I want to do it all over Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også Ikke snakk stygt om nynorsk. Nynorsk er jo helt fjerne greier. Jeg er alt for å holde den norske kulturen i livet og alt det der, men jeg synes det blir for dumt å skulle ha to skriftsspråk. Spesielt når det ene er mongoloid. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke bare er det teit med en poll i denne tråden, men den er skrevet på mongonorsk også Ikke snakk stygt om nynorsk. Nynorsk er jo helt fjerne greier. Jeg er alt for å holde den norske kulturen i livet og alt det der, men jeg synes det blir for dumt å skulle ha to skriftsspråk. Spesielt når det ene er mongoloid. Nynorsk bør bortfalle i skolen. Jeg hadde heller vært interessert i noe samiskundervisning, men det kan vi jo glemme så lenge det bare er registrert som minoritetsspråk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hjemme fra ballet. Meget vellykket. Spørte ikke denne jenta om å danse. En som kom meg i forskjøpet faktisk. Men jeg ble mye bedre kjent med en jente i klassen (det er forresten nesten 30 jenter i klassen) Og en annen jente som dro meg med på en rolig dans. Fikk også "Ballstjerne" -prisen. Pga anntrekket (kommer nok snart et bilde) og for mine usedvanlige danseferdigheter. I want to do it all over Jeg ble kveldens danseløve på ballet vårt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nynorsk bør bortfalle i skolen. Jeg hadde heller vært interessert i noe samiskundervisning, men det kan vi jo glemme så lenge det bare er registrert som minoritetsspråk. Nå har samisk ingenting å gjøre med norsk å gjøre, men jeg ser poenget ditt. Jeg ville riktignok heller blitt ridd av en brunstig hoppe enn å lære samisk. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Therese, Tonje, Emil (alle fra klassen), en som heter Joacim fra porsgrunn, kanskje en fyr fra jobben og... hmm. Vet ikke. Noen venninner av therese, els. Blir braaa Så koos, da sees vi alle der! Skal Oda også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg