Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Do want. Prøver å skaffe meg billett, men litt vanskelig uten penger. Har flere kompiser som skal Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Do want. Prøver å skaffe meg billett, men litt vanskelig uten penger. Har flere kompiser som skal Har ikke penger selv, men har reservert og skal absolutt klare å få tak i til mandag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 YES!! http://www.vg247.com/2010/12/10/mass-effect-3-pops-up-on-ea-store/ Så, mass effect 3 kommer da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bare for å kommentere på spilldiskuskusjonen der lego ble nevnt: Jeg har duplo! =D (Som btw er waaaaaay kulere enn lego. Ingen fare for at små deler finner veien ned i svelget.) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bare for å kommentere på spilldiskuskusjonen der lego ble nevnt: Jeg har duplo! =D (Som btw er waaaaaay kulere enn lego. Ingen fare for at små deler finner veien ned i svelget.) Duplo er den lett retarderte utgaven av Lego. Sorry to break you illusions. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Duplo er den lett retarderte utgaven av Lego. Sorry to break you illusions. Eller den ferdigvokste versjonen av lego. Eller lego er lommeversjonen av duplo, og det trenger jeg ikke. Jeg har en stue å ha det i. 8D Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Duplo er den lett retarderte utgaven av Lego. Sorry to break you illusions. Eller den ferdigvokste versjonen av lego. Eller lego er lommeversjonen av duplo, og det trenger jeg ikke. Jeg har en stue å ha det i. 8D Duplo er den barnslige og moglegheits-lause versjonen av ekte manne-lego Duplo er greitt til å lage dyrehagar. Og pyramider. Og tynne tårn som er artige å rive ned. Lego er bra for dette: (clicky clicky) http://www.youtube.com/watch?v=AJt8DmE3JSk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? NEI! Damp=vann Vann+pc= Ikke bra.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hallo Osloboere og andre tøser. Jeg har et spm. Flytter til Oslo i morgen ( ) og bor for tiden i stor-Oslo. Er kollektivsystemet der like ræva? dvs. jeg kommer til å ta trikk/buss daglig. Er det forsinkelser ofte eller går det som oftest greit? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? NEI! Damp=vann Vann+pc= Ikke bra.... pff vann + pc = våt pc = null problem papir + våt pc = tørr pc Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da blir det Pendulum 22. desember Sentrum Scene. Noen som skal? Jeeeg skal! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.xs4all.nl/~pot/infocom/zork1.html Ingen grafikk i det heile ftw! Så lenge giddet man det spillet Merkelig at den skjønte fuck, men ikke you Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Høres gløgg ut som en grei bursdagsgave? Dvs. jeg skulle ønske jeg kunne laget den selv, men måtte ty til tomtegløgg + to vinflasker. Eller blir det for mye jul til at et er greit som bursdagsgave? Endret 10. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? NEI! Damp=vann Vann+pc= Ikke bra.... pff vann + pc = våt pc = null problem papir + våt pc = tørr pc Skulle ønske det var slik med min forrige pc. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? Hvorfor skulle du gjøre det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? Hvorfor skulle du gjøre det? Det man bruker å gjøre naken foran pc-en Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Høres gløgg ut som en grei bursdagsgave? Dvs. jeg skulle ønske jeg kunne laget den selv, men måtte ty til tomtegløgg + to vinflasker. Eller blir det for mye jul til at et er greit som bursdagsgave? Ja jeg Hadde likt den hvertfall. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør jeg ta med en pc jeg låner inn på badet mens jeg dusjer? Hvorfor skulle du gjøre det? Det man bruker å gjøre naken foran pc-en Går vel an å vente med å sette på dusjen til man er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg