Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har planer om å gå glipp av resten.. Da er vi to. Eller, jeg har ikke tv-kanalen det sendes på engang. Neida så joda, hva Cher her? Gah, nå kom mamma og skifta til TV2. Blir vel til at jeg ser med et åttendedels øye. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 i london har de sjeldent snø! det som er urovekkende er at vi i Norge blir overrasket av at vinteren kommer Gjør vi det ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 har pakka: klær, pass lommebok osv, ladere, gave til modern ( nei ikke klesvask ) gamle stasjonære pcen som skal byttes ut med ny. hva mer trenger jeg å pakke ned da? tannbørste og det greiene der har jeg hjemme. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg kan ikke se hvem som har stemt hva, selv om det er en åpen poll! FML! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 i london har de sjeldent snø! det som er urovekkende er at vi i Norge blir overrasket av at vinteren kommer Gjør vi det ? mange steder, ja. vet at VGS her i min kommune ikke er bygget for mer en 1 meters snøfall elns, så den har de måtte måke og sende alle elevene hjem....... stadigvekk at folk kjører med sommerdekk når det er snø osv... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kommer 2 random førsteklasse jenter inn på rommet mitt. "Hei! Har du peiling på gaming? Vi har lyst til å begynne og game" Jeg: "Tja, hvordan spill har dere lyst til å game da?" De: "Ehm.. Vi har lyst til å begynne å game" Jeg: "(omg) Ehm.. Begynner å bli en stund siden jeg gamet sist men.." De: "Hva gamet du da?" Jeg: "wow". De: "Det kan vi begynne å game!" Jeg: 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kommer 2 random førsteklasse jenter inn på rommet mitt. "Hei! Har du peiling på gaming? Vi har lyst til å begynne og game" Jeg: "Tja, hvordan spill har dere lyst til å game da?" De: "Ehm.. Vi har lyst til å begynne å game" Jeg: "(omg) Ehm.. Begynner å bli en stund siden jeg gamet sist men.." De: "Hva gamet du da?" Jeg: "wow". De: "Det kan vi begynne å game!" Jeg: Si at de kan komme på helgekurs hos meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aleks: Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det er facepalm. ALLE kan spille WoW. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aleks: De hitta på deg og du skjønte det ikke... 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aleks: De hitta på deg og du skjønte det ikke... "Jeg kan vise dere litt Second Life, kom hit, sitt på fanget mitt…" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aleks: De hitta på deg og du skjønte det ikke... "Jeg kan vise dere litt Second Life, kom hit, sitt på fanget mitt…" "Jeg skal vise dere litt HARD gaming. Sett dere på fanget mitt". :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kommer 2 random førsteklasse jenter inn på rommet mitt. "Hei! Har du peiling på gaming? Vi har lyst til å begynne og game" Jeg: "Tja, hvordan spill har dere lyst til å game da?" 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har holdt meg unna WOW til nå så har ingen planer om å begynne. Er ikke noe fan av å måtte betale hver mnd for å spille Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 frister litt å begynne med wow igjen men alt for opptatt med minecraft, og vet jeg får black ops til jul Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Minecraft?! Lever det ennå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Minecraft?! Lever det ennå? I beste velgående! Minecraft er fantastisk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det var godt å høre! Får vel snart sjekke innom minecraft. Det er vel kommet haugevis av oppdateringer. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Minecraft er konge, synd dataen min er ødelagt :/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bygge ordentlig lego med ekte klosser er best! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bygge ordentlig lego med ekte klosser er best! Man blir aldri for voksen for Lego Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg