Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja det var ingen som hadde vett til å fortelle meg at for mye sukker skaper store unger :(

men han brukte 6mnd på å legge på seg 1kg også tok det 3år før de fant ut at stakkaren hadde svære mandler og polypper og at dette var grunnen til at han ikke fikk i seg nok melk

Så kjipt. Kan ikke skjønne at leger skal bruke så lang tid på slike ting. Ofte så er det bare småting, men det har store konsekvenser.

Husker de brukte fem år på å diagnostisere eksen min med gallestein. I mellomtiden gikk hun med store magesmerter som kom og gikk. Jeg er ikke imponert over helse-Norge i det hele tatt.

Det var lettere å "gi" han astma og allergi enn å se han i halsen... men nå skal det bort fra journalen gitt

Lenke til kommentar
Du er søt ^^. Jenter liker tanken på å være mamma = :love:

Jeg kan ikke noe for det. Men jeg drømte en gang at jeg var gravid, og det var så fint. Jeg var så glad i den drømmen, og når jeg våknet og innså at jeg ikke hadde en bebi, så begynte jeg å grine. Etter det har jeg hatt lyst på bebi :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke noe for det. Men jeg drømte en gang at jeg var gravid, og det var så fint. Jeg var så glad i den drømmen, og når jeg våknet og innså at jeg ikke hadde en bebi, så begynte jeg å grine. Etter det har jeg hatt lyst på bebi :)

jeg husker du fortalte om det...

Lenke til kommentar

Noen av dere som har peiling på hest?

Jeg fant ut at slekta på Jæren ikke bodde på Jæren, men på Sandnes og var en trivelig og interessant gammel gubbe som ikke var så kristen likevel :p

Han hadde dårlige opplevelser med tyskere under krigen, mora var gal, bestefaren var ond og han emigrerte til USA i '55, bodde hos slektninger i Cooperstown, jobba på farmen der, gale slektninger også, eller, disse var både gale og mannevonde og burde absolutt ikke hatt barn :p

Tvang småjenter som var på besøk til å jobbe som gale, kun iført kortbukse og ingenting annet. Vel, tvang 15 år gamle jenter til det også :p

Sikkert fint å se på for mannfolka, men djeez!

Han endte i Chicago, joina et folkesang- og dans-laug og reiste rundt i Chicago og omegn med springleik og slikt, samt at da filmen "The Vikings" (med bl.a. Kirk Douglas) hadde verdenspremiere, var det parade til ære for den i Chicago og der var de fremst i paraden på en sånn flåte og dansa folkedans i bunad og sto sammen med Kirk Douglas, og han hadde hilst på ham flere ganger også.

Og her hjemme i Norge er han for folk som kan litt om hester og slikt, eieren av Rebecca's Boy (nå død), som vant NM og slikt på begynnelsen av 90-tallet.

Jeg har ikke peil på hest for fem flate, så det sier ikke meg mye, men mamma vet litt og hadde hørt navnet, og så spurte hu noen hesteinteresserte hjemme, og de kjente også navnet og hadde masse godord å si om den og blablabla piss.

Nå står det sikkert masse kjedelig svada her som jeg følte for å skrive, men hovedsaklig så skriver jeg at jeg nå har møtt eieren av Rebecca's Boy - som er oppkalt etter hans datter Rebecca som er født et år samtidig og hu fikk hesten av faren fordi hu lå på sykehuset med feber da hesten ble født eller noe sånt. Fulgte ikke helt med der, falt av lasset kan man si - samt at jeg har sett "barnebarna" til Rebecca's Boy. Yay ^^

Lenke til kommentar

Har jeg da alltid vært :p

Et annet av farfars søskenbarn har spilt i film med Tom Cruise og Nicole Kidman og hatt de hjemme hos seg på kaffe eller noe sånt :p

Samt at pappa spilte i et band i Trondhjem på 70-80-tallet :p

Blues / jazz-inspirert studentband.

"Medisinsk børsteband", genial musikk :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...