Eplefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nekt å betale bidrag frem til det blir ordnet. Anklag mødrene for å være pengegriske og si at det er deres eneste motivasjon til å ikke la deg ha samvær. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 God helg! vel... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er ikke noe gøy å få se dem nei. Prøver så hardt jeg kan å ikke tenke så mye på dem, selv om det ikke bestandig er like lett. Er ikke så enkelt å bare la være å betale bidrag, de har fast trekk på ytelsen min. Gjør meg ikke noe at jeg må betale, men 7000 var skremmende mye å betale. Har blitt satt ned til 1580pr mnd så da går det greit Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Plukk opp tlf og rant litt også http://www.youtube.com/watch?v=OCRZZ7F7kbY Way to go Mel Gibson er faen meg konge. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 God helg! Lillehammer på søndag, eller? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde beste lunsjen i dag. Var julepølse, ribbe, surkål, rødkål, medisterkaker(?) samt pepperkaker og smultringer til dessert. Win! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde beste lunsjen i dag. Var julepølse, ribbe, surkål, rødkål, medisterkaker(?) samt pepperkaker og smultringer til dessert. Win! Hvilken ut av de tingene var god sa du? Julepølse smaker fett, ribbe smaker fett, medisterkake smaker fett og sist så smaker smultringer smult Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha. Jeg ler. Har begynt å gå en ny "kopier-denne-statusen" på Facebook. Den lyder som følger: "i fjor i london stengte de alle skolene fordi det var 5 cm snø og -5 grader, i fjor i norge var det -30 grader og 1 meter snø og her skjedde det ikke en dritt... -.- Lik hvis du synes norge burde skjerpe seg!" Om dette i det hele tatt er sant, er det da for pokker i England de må skjerpe seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hadde beste lunsjen i dag. Var julepølse, ribbe, surkål, rødkål, medisterkaker(?) samt pepperkaker og smultringer til dessert. Win! Hvilken ut av de tingene var god sa du? Julepølse smaker fett, ribbe smaker fett, medisterkake smaker fett og sist så smaker smultringer smult Bedre enn de brødskivene jeg pleier å spise på jobben @Knewt stemmer at england stengte skolene i fjor. Endret 10. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) At London stengte skolene på grunn av såpass '' lite '' snø, er fordi de ikke er forberedt på slik og da blir det fullt kaos. Har førøvrig også sett denne statusen flere ganger. EDIT: Når ble den avstemningen publisert? Endret 10. desember 2010 av -Linda. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, greit nok at de stengte skolene i England. Men hvorfor driver alle og griner over det her i landet? Det er ikke Norge som bør skjerpe seg. Det er England, de må da klare å håndtere 5 cm snø. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mel Gibson er faen meg konge. - You need medication. + What. WHAT!? - You need medication. + I NEED a fucking woman. Not a fucking little girl with a fucking dysfunctional cunt! 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aiaiai, jeg merket nettopp at jeg har gått glipp av en halvtime med X-Factor...... Hvordan har det sett ut så langt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aiaiai, jeg merket nettopp at jeg har gått glipp av en halvtime med X-Factor...... Hvordan har det sett ut så langt? ÅNEI! :O Jeg har planer om å gå glipp av resten.. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, greit nok at de stengte skolene i England. Men hvorfor driver alle og griner over det her i landet? Det er ikke Norge som bør skjerpe seg. Det er England, de må da klare å håndtere 5 cm snø. Det er fjortizzzZZzer. Hva kan man si? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, greit nok at de stengte skolene i England. Men hvorfor driver alle og griner over det her i landet? Det er ikke Norge som bør skjerpe seg. Det er England, de må da klare å håndtere 5 cm snø. Det er fjortizzzZZzer. Hva kan man si? Sant nok, det sier sitt. Er vel bare de mest "fjortizz" på vennelista mi som har kopiert denne statusen også. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 At London stengte skolene på grunn av såpass '' lite '' snø, er fordi de ikke er forberedt på slik og da blir det fullt kaos. Har førøvrig også sett denne statusen flere ganger. EDIT: Når ble den avstemningen publisert? i london har de sjeldent snø! det som er urovekkende er at vi i Norge blir overrasket av at vinteren kommer Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har planer om å gå glipp av resten.. Da er vi to. Eller, jeg har ikke tv-kanalen det sendes på engang. Neida så joda, hva Cher her? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 - You need medication. + What. WHAT!? - You need medication. + I NEED a fucking woman. Not a fucking little girl with a fucking dysfunctional cunt! Som sagt, awesome :'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg