Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe gøy å få se dem nei. Prøver så hardt jeg kan å ikke tenke så mye på dem, selv om det ikke bestandig er like lett.

Er ikke så enkelt å bare la være å betale bidrag, de har fast trekk på ytelsen min. Gjør meg ikke noe at jeg må betale, men 7000 var skremmende mye å betale. Har blitt satt ned til 1580pr mnd så da går det greit :)

Lenke til kommentar

Hadde beste lunsjen i dag. Var julepølse, ribbe, surkål, rødkål, medisterkaker(?) samt pepperkaker og smultringer til dessert.

Win!

Hvilken ut av de tingene var god sa du?

Julepølse smaker fett, ribbe smaker fett, medisterkake smaker fett og sist så smaker smultringer smult :p

Lenke til kommentar

Haha. Jeg ler. Har begynt å gå en ny "kopier-denne-statusen" på Facebook. Den lyder som følger:

"i fjor i london stengte de alle skolene fordi det var 5 cm snø og -5 grader, i fjor i norge var det -30 grader og 1 meter snø og her skjedde det ikke en dritt... -.- Lik hvis du synes norge burde skjerpe seg!"

Om dette i det hele tatt er sant, er det da for pokker i England de må skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Hadde beste lunsjen i dag. Var julepølse, ribbe, surkål, rødkål, medisterkaker(?) samt pepperkaker og smultringer til dessert.

Win!

Hvilken ut av de tingene var god sa du?

Julepølse smaker fett, ribbe smaker fett, medisterkake smaker fett og sist så smaker smultringer smult :p

Bedre enn de brødskivene jeg pleier å spise på jobben :thumbup:

@Knewt stemmer at england stengte skolene i fjor.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

At London stengte skolene på grunn av såpass '' lite '' snø, er fordi de ikke er forberedt på slik og da blir det fullt kaos. Har førøvrig også sett denne statusen flere ganger.

EDIT: Når ble den avstemningen publisert?

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Ja, greit nok at de stengte skolene i England. Men hvorfor driver alle og griner over det her i landet? Det er ikke Norge som bør skjerpe seg. Det er England, de må da klare å håndtere 5 cm snø.

Det er fjortizzzZZzer. Hva kan man si?

Sant nok, det sier sitt. Er vel bare de mest "fjortizz" på vennelista mi som har kopiert denne statusen også.

Lenke til kommentar

At London stengte skolene på grunn av såpass '' lite '' snø, er fordi de ikke er forberedt på slik og da blir det fullt kaos. Har førøvrig også sett denne statusen flere ganger.

EDIT: Når ble den avstemningen publisert?

i london har de sjeldent snø! det som er urovekkende er at vi i Norge blir overrasket av at vinteren kommer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...