Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er det?
Det du vil de skal være. Begynn med en brødskive eller tilsvarende. Du kan f.eks. hive på litt salsa, noen pølsebiter og dekke det hele med ost og krydder, så hiver du dem i ovnen til osten er smeltet og brødet litt crispy, og vips, awesome, kjapp og billig lunsj som er 10x bedre enn frossenpizza, med mer næring.

jeg deler ditt syn på mat, eplefe :new_woot:

Bra noen gjør det. :dontgetit:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Aha, ostesmørbrød er jeg kjent med. Foretrekker å steke i stekpanne med lokk, eller i vaffeljernet. :love:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er det bare jeg som synes det er noe galt med verden når folk referer til "i love rock&roll" som "den brittny spears-sangen"?

Nei, du ække alene.

Vi er mange som har det sånn..

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Faen, de siste kronene mine gikk til poletter slik at jeg får vasket klær, og så kommer jeg hjem og finner ut at det siste brødet vårt har mugnet.

Samt at smøret smaker harskt, men det går seg til. Så nå tar jeg knekken på de siste knekkebrødene også. Skal bli en interessant helg, gitt.

Ikke for det, jeg vet hva pengene har gått til, og jeg angrer ikke så veldig mye på at jeg kjøpte meg Rock Band 3 + MIDI-keyboard, samt et Razer Lycosa. :p

Lenke til kommentar

Verden er en litt tyngre sted å være når Malin ikke er på MSN, merker jeg. :hrm:

Enig. :(

samt et Razer Lycosa. :p

Åh nei huff! Jeg har hatt mitt i ca et år nå og det er håpløst når du skal spille musikk fra pcen! Touchknappene lever sitt eget liv og pauser og skipper litt som det er. Men bortsett fra det er det jo helt ok. :)

Jeg bruker de ikke engang. :p

Det er så lite stress å føre musepekeren opp til toppen av skjermen for å gjøre det i WinAmp uansett. :p

Lenke til kommentar

Virker sånn som om de bestemmer. Jeg har nå gitt opp krangling, har styrt i 6 år med eldste mann uten å komme noen vei.

Bestill meklingstime hos barnevernet? Du har faktisk rettigheter du og, du betaler tross alt bidrag, og en av grunnene til at bidraget er så høyt når du ikke har dem i det hele tatt er jo fordi de antar at du ikke har lyst.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

samt et Razer Lycosa. :p

Åh nei huff! Jeg har hatt mitt i ca et år nå og det er håpløst når du skal spille musikk fra pcen! Touchknappene lever sitt eget liv og pauser og skipper litt som det er. Men bortsett fra det er det jo helt ok. :)

arctosa er digg, og touch-knappende er flotte.

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Virker sånn som om de bestemmer. Jeg har nå gitt opp krangling, har styrt i 6 år med eldste mann uten å komme noen vei.

Bestill meklingstime hos barnevernet? Du har faktisk rettigheter du og, du betaler tross alt bidrag, og en av grunnene til at bidraget er så høyt når du ikke har dem i det hele tatt er jo fordi de antar at du ikke har lyst.

Har vært 3 ganger til mekling uten å komme noen vei.

Brukt 8000 hos advokat og en rettsak. Vet ikke hvordan jeg skal kjempe mere.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Du har like mye rett til å se barna dine som mora. Herrefred, slikt hadde jeg aldri funnet meg i. Om du ikke får se dem hver dag, så i alle fall annen hver helg elns.

Hvordan er 6år å "finne seg i det"?

Har vært 3 ganger til mekling uten å komme noen vei.

Brukt 8000 hos advokat og en rettsak. Vet ikke hvordan jeg skal kjempe mere.

Det hjelper neppe, men du har min dypeste medfølelse. Kan ikke engang forestille meg hvor fælt det ville vært å ikke få se datteren min på en daglig basis.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...