Datasmurf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bah. Eksamen er kjedelig. Nesten så jeg ønsker meg tilbake til den psykologiske evalueringa. Norsk, matte, puslespill, historie +++. Beats me. Jeg løste puslespill. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fortell meg noe nytt da. Som hvordan jeg klare å prate meg vekk fra at jeg har lovt dama å være med hu til bestemora i helga. Det gjelder ikke, fordi det nulles ut med at du klarte å love at du skulle være med. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg skal til frisøren om 1 time og 30 min, hvordan burde jeg klippe meg? Nå er håret langt, i alle ender. Ikke. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bah. Eksamen er kjedelig. Nesten så jeg ønsker meg tilbake til den psykologiske evalueringa. Norsk, matte, puslespill, historie +++. Beats me. Jeg løste puslespill. Ikke dårlig. Er jo definitivt snakk om prioriteringer her da. Altså, man bare nedprioriterer alt annet, så puslespillet ligger øvest på lista. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 DA VAR DET JULEFERIE DA! Frem til 5. januar.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg liker å se Lars kjefte på grammarnazis. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sånn skal jeg klippe meg. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 *bilde* Sånn skal jeg klippe meg. DOIT! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 lillesøsteren min er redd for bestemoren vår hun slutter aldri å sjokkere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg liker å se Lars kjefte på grammarnazis. It's a dirty job, but I'm a dirty man.Eller noe sånt noe. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Overraskende mange "22 eller eldre" i pollen egentlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Overraskende mange "22 eller eldre" i pollen egentlig. Men så er vi de kuleste brukerne også da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bah. Eksamen er kjedelig. Nesten så jeg ønsker meg tilbake til den psykologiske evalueringa. Norsk, matte, puslespill, historie +++. Beats me. Jeg løste puslespill. Ikke dårlig. Er jo definitivt snakk om prioriteringer her da. Altså, man bare nedprioriterer alt annet, så puslespillet ligger øvest på lista. Ha-ha, var jo ikke sånn da. Puslespillet var en av oppgavene. Hvor raskt jeg klarte å se bildet og løse det. Var også noen klosser jeg skulle danne gitte mønster ut av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Merker at det er nobelprisutdeling i dag ja. 1x Tyrkisk privatjet, 2x Russere og en Ire. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Besto på teoriprøven (førerkort) i dag. Jaggu. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Prekas bishes! I'm off to Fiji. (Eller Fedje som det også kalles.) Oppfør dere ordentlig og lås døra når dere går. (Hmmm... Faktisk merkelig fristende å stenge hele forumkafeen frem til jeg kommer tilbake på søndag.) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vi skal ikke baksnakke deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Merker at det er nobelprisutdeling i dag ja. 1x Tyrkisk privatjet, 2x Russere og en Ire. Merker det her og, økt beredskap angående samfunnskritiske tjenester firmaet jeg jobber i leverer i forhold til nobelprisen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vi skal ikke baksnakke deg ikke i dete heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee tatt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Merker at det er nobelprisutdeling i dag ja. 1x Tyrkisk privatjet, 2x Russere og en Ire. Merker det her og, økt beredskap angående samfunnskritiske tjenester firmaet jeg jobber i leverer i forhold til nobelprisen Ah. Jeg jobber med privatfly, og det har ankommet mange prominente karer og damer i dress i hele dag med privatjetter. Synd jeg sitter på kontoret, hadde skikkelig lyst til å gå inn i i den ene Tupolev russeren som står her nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg