Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge kommer denne nye, idiotiske avstemningen til å vare? Like lenge/kort som den om favrittall?

Sånn cirka, ja.

Synes den var litt snever. Jeg havner i samme kategori de reneste snørrvalper.

Jeg tenkte det var nok med ti alternativer, men for all del, det er bare å legge til flere hvis du føler for det. ;)

Lenke til kommentar

Nei, nå står ikke verden til påske. Har solgt bikkja, kasta ut dama og nå skal jeg leve livet de siste månedene som er igjen før Dommedag.

Med tanke på situasjonen i Midtøsten samt situasjonen mellom Nord-Korea og Sør-Korea kan det fort bli dommedag før vi vet! Kansje til og med før påske... :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte det var nok med ti alternativer, men for all del, det er bare å legge til flere hvis du føler for det. ;)

Litt sent nå kanskje. Folk har jo stemt allerede. Dessuten høres det ut som arbeid. Jeg har arbeidet nok med forumet i dag.

Med tanke på situasjonen i Midtøsten samt situasjonen mellom Nord-Korea og Sør-Korea kan det fort bli dommedag før vi vet! Kansje til og med før påske... :ph34r:

Av og til så tar jeg meg i å håpe.
Lenke til kommentar

Litt sent nå kanskje. Folk har jo stemt allerede. Dessuten høres det ut som arbeid. Jeg har arbeidet nok med forumet i dag.

Det er aldri for sent. Bedre å gjøre det nå enn senere i dag, når folk for alvor begynner å stemme. Dessuten kan vi nulle ut/justere stemmene.

Men det er kanskje ikke såå viktig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...