Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En poll med alder hadde vært gøyyyy. Done. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jay! Vi i stua stemte først! Achievement! 22 btw. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvor lenge kommer denne nye, idiotiske avstemningen til å vare? Like lenge/kort som den om favrittall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Synes den var litt snever. Jeg havner i samme kategori de reneste snørrvalper. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvor lenge kommer denne nye, idiotiske avstemningen til å vare? Like lenge/kort som den om favrittall? Sånn cirka, ja. Synes den var litt snever. Jeg havner i samme kategori de reneste snørrvalper. Jeg tenkte det var nok med ti alternativer, men for all del, det er bare å legge til flere hvis du føler for det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nei, nå står ikke verden til påske. Har solgt bikkja, kasta ut dama og nå skal jeg leve livet de siste månedene som er igjen før Dommedag. Med tanke på situasjonen i Midtøsten samt situasjonen mellom Nord-Korea og Sør-Korea kan det fort bli dommedag før vi vet! Kansje til og med før påske... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg tenkte det var nok med ti alternativer, men for all del, det er bare å legge til flere hvis du føler for det. Litt sent nå kanskje. Folk har jo stemt allerede. Dessuten høres det ut som arbeid. Jeg har arbeidet nok med forumet i dag. Med tanke på situasjonen i Midtøsten samt situasjonen mellom Nord-Korea og Sør-Korea kan det fort bli dommedag før vi vet! Kansje til og med før påske... Av og til så tar jeg meg i å håpe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg tenkte det var nok med ti alternativer, men for all del, det er bare å legge til flere hvis du føler for det. Litt sent nå kanskje. Folk har jo stemt allerede. Dessuten høres det ut som arbeid. Jeg har arbeidet nok med forumet i dag. Det er aldri for sent. Bedre å gjøre det nå enn senere i dag, når folk for alvor begynner å stemme. Dessuten kan vi nulle ut/justere stemmene. Men det er kanskje ikke såå viktig. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En poll med alder hadde vært gøyyyy. Done. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Av og til så tar jeg meg i å håpe. Evnt. drømme/fantasere... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fstab kan brenne i helvette. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg stikker. Har et viktig møte i morgen som jeg har ordnet papirer til samt at denne tråden har mistet det meste av min interesse... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har også et viktig møte, med senga vel og merke, men i min verden så står alt på pause til jeg handler. Det awesomeness of being awesome. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg vil på Skambankt igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg vil ha skambank igjen. Ntaaaw. Savner du typa di? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jaaa. Jeg har ikke blitt kvalt mens jeg sover på lenge nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 In other news: Anfall snakker i søvne. "Ekje deke sammen?"*pause* "Eller er det en N?" Jeg lurer på hva hu drømmer. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 noen som anbefaler en sci-fi film av noe slag, vet ikke hva jeg skal se på :b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Alien vs. Predator! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 tydelig at poll*en ble laget sent, siden man lett kan se at alle små barna har lagt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg