Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gratulerer med dagen bazukh Takk. Endelig partall \o/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Ta deg en tur til politikk- og samfunnsdelen av forumet hvis du føler for å piske noen. Vi har jo bakrommet på intra også. Dog ingen nasty mods/veiledere å piske på nå for tiden. Jeg er alltid åpen for litt pisking, spesielt hvis det er for å lære opp "han nye". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Ta deg en tur til politikk- og samfunnsdelen av forumet hvis du føler for å piske noen. er vel det at alle er så redd for l4r5 :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! *personangrep fjernet* Sånn, da hadde du en liten teit setning å fjerne Weeeeeeee! Vi har jo bakrommet på intra også. Dog ingen nasty mods/veiledere å piske på nå for tiden. Jo mer jeg leser på Intra, jo mer skulle jeg ønske resten av forumet var slik. Raskt og responsivt er det også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Her får du enda en. Lars er en kosebamse. HØ HØ DER LURTE JEG DEG SKIKKELIG ALTSÅ HØ HØ 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Der har vi gjenoppstått etter en lang karantene som visse personer er ansvarlig for. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jo mer jeg leser på Intra, jo mer skulle jeg ønske resten av forumet var slik. Raskt og responsivt er det også. WHAT jeg vil også Hvorfor får ikke jeg lov? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Der har vi gjenoppstått etter en lang karantene som visse personer er ansvarlig for. L4r5, første oppdrag, kast han ut igjen Jeg får store ønsker om personangrep hvis ikke han forsvinner right away. Endret 9. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Der har vi gjenoppstått etter en lang karantene som visse personer er ansvarlig for. Du sier ikke det.. Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg skal stikke jeg, har så mye Warning at jeg tåler ikke noe særlig mer pga denne banana republikken. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvorfor får ikke jeg lov? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da er jeg godt i gang med julegavene og gitt. Kanskje jeg for en gangs skyld blir ferdig med dem før siste uka før jul Briefe med heklekunnskapene mine Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Ta deg en tur til politikk- og samfunnsdelen av forumet hvis du føler for å piske noen. Vi har jo bakrommet på intra også. Dog ingen nasty mods/veiledere å piske på nå for tiden. Jeg er alltid åpen for litt pisking, spesielt hvis det er for å lære opp "han nye". Tja? Det kan tenkes, ja.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg skal stikke jeg, har så mye Warning at jeg tåler ikke noe særlig mer pga denne banana republikken. Kan du ikke bli her å lage litt liv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg skal stikke jeg, har så mye Warning at jeg tåler ikke noe særlig mer pga denne banana republikken. Kan du ikke bli her å lage litt liv Det går ikke ettersom denne arenaen er overbefolket av mine fiender, 3 av 5 på en og samme tråd samtidig, jeg må ligge lavt fremover ellers så struper lederne av bananrepublikken forbindelsen min til serverne en gang for alle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda, du gjorde veldig god jobb med å skaffe deg fiender også da Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda, du gjorde veldig god jobb med å skaffe deg fiender også da Agreed! skjønner ikke hvorfor du er her, når du snakker så stygt om dette stedet uansett! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg skal stikke jeg, har så mye Warning at jeg tåler ikke noe særlig mer pga denne banana republikken. Kan du ikke bli her å lage litt liv Det går ikke ettersom denne arenaen er overbefolket av mine fiender, 3 av 5 på en og samme tråd samtidig, jeg må ligge lavt fremover ellers så struper lederne av bananrepublikken forbindelsen min til serverne en gang for alle. Hva med fredsforhandlinger da? Vi trykker ikke på den røde knappen med en gang.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er bare å ikke oppføre seg idiot, Tricell, så får man beholde tilgangen. I de aller fleste tilfeller er warn berettiget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredsforhandlinger? dette departementet forhandler ikke med "fiender". Snakker jeg så stygt om forumet når jeg nevner bananrepublikk? ordet er et begrep og det passer fint inn i mitt lille problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg