MrBjoern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 De 4 personene som utfører gruppevoldtekten I guess? Den ene som er ufrivillig innblandet i det her er kanskje ikke like fornøyd med utfallet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eller innfallet. Lol'd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Lurer på om jeg begynner få betennelse i øyeområdet. fml. edit: Jeez, snakk om å ikke kunne skrive. Får skylde på downsen. Endret 9. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lurer på om jeg begynner få betennelse i øyeområdet. fml. edit: Jeez, snakk om å ikke kunne skrive. Får skylde på downsen. Luls, du og? Høyre mitt har vært litt fucka i dag, ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hurr, btw.. Mailen fra Nextgentel sier at internettlinjen min blir flyttet den 24.12.2010. Jeg venter i spenning nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Lurer på om jeg begynner få betennelse i øyeområdet. fml. edit: Jeez, snakk om å ikke kunne skrive. Får skylde på downsen. Luls, du og? Høyre mitt har vært litt fucka i dag, ja. Haha, ja. Høyre øyet mitt òg. :---D Hvis det blir så ille som sist, dør jeg inni meg. Mrbjoern: Lolz, det tok lang tid? Endret 9. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Vi er alle for redde for deg glade i deg til å være slemme Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vondt i hovudet. >.< *seie hei for å stikka igjen* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel vel. Kjedelig veke. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vondt i hovudet. >.< *seie hei for å stikka igjen* God bedring, søting. <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg sitter og hører på Tom Waits - Little Drop of Poison og skulle ønske jeg kjente noen med like fantastisk stemme. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Ta deg en tur til politikk- og samfunnsdelen av forumet hvis du føler for å piske noen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Mrbjoern: Lolz, det tok lang tid? No shit. Ikke at jeg forstår hvordan det kan ta så lang tid heller. Hva er det som skal gjøres. Linjen blir lagt inn på mandag. Så skal det gjøres.. hva? Abonementet skal bare flyttes til ny adresse med nytt telefonnr.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 No shit. Ikke at jeg forstår hvordan det kan ta så lang tid heller. Hva er det som skal gjøres. Linjen blir lagt inn på mandag. Så skal det gjøres.. hva? Abonementet skal bare flyttes til ny adresse med nytt telefonnr.. Det er latterlig. Husker vi måtte vente i to uker eller noe etter å ha fått modemet fra Telenor. Sikkert fire uker totalt fra jeg bestilte. Men nå, med Get, så har jeg nett allerede. Hadde jeg vært mindre lat og dratt og henta modemet i steden for å få det i posten, hadde jeg sannsynligvis hatt nett på mandag. Tror de bare har en eller annen policy om at "kunden må vente så lenge at vedkommende begynner få abstinenser". Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) hat på juleavslutninger. har pakket "nisseposer" i flere timer i dag Endret 9. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gratulerer med dagen bazukh Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! Ta deg en tur til politikk- og samfunnsdelen av forumet hvis du føler for å piske noen. Vi har jo bakrommet på intra også. Dog ingen nasty mods/veiledere å piske på nå for tiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) JEEEZ! Kan dere ikke se til å oppføre dere som noen drittunger snart? Jeg har enda ikke fått svunget pisken skikkelig! *personangrep fjernet* Sånn, da hadde du en liten teit setning å fjerne Endret 9. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg