Sk!ppy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Whats up with signaturen, Sk!ppy? Hvilken del? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror sjefen din går og koser seg med tanken på at du strever hjernen ut av skallen for å finne ut av hva han mener. Hadde jeg gjort ihvertfall! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Whats up with signaturen, Sk!ppy? Hvilken del? Det er vel den med gruppevoldtekt som tar store deler av interessen min atm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du formulere hele nøtten først? Det er det som er problemet. Det er hele nøtten. Jeg sliter. Jammen hvordan veit du da at bæ/brek er galt? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror sjefen din går og koser seg med tanken på at du strever hjernen ut av skallen for å finne ut av hva han mener. Det gjør han nok, men det er så typisk han.. Det værste er at han er så smart at det sannsynligvis er et seriøst svar.. Det er det som plager meg.. Han har gitt meg en frist til innen neste fredag klokken fem... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Høres ut som en lurenøtt, spør du meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hmm, nå har jeg/vi kjøpt inn druer og utstyr. Nå blir det vinlaging! Oh joy! Det er en veldig spennende prosses, druene er nå most og står i en bolle av plast med et håndkle over på det varme rommet mitt. Nå er det bare å vente på at det skal gjæres noen dager. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du formulere hele nøtten først? Det er det som er problemet. Det er hele nøtten. Jeg sliter. Jammen hvordan veit du da at bæ/brek er galt? Det var det første jeg tippet.. Han sa; "Hah! Det skulle du vel ønske! Høhøhø" Høres ut som en lurenøtt, spør du meg. Den har et seriøst svar, bare for å få det på det rene. Han gir meg alltid sånne oppgaver.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva med 'Sauen sier ingenting' ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Men han breker det? Nei.. (Og fra nå av, hvis jeg sier nei, så er det mtp at jeg allerede har spurt ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva skjer om du ikke klarer det innen tiden da? Mister du jobben? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, jeg mister jobben, han saksøker meg, vi veddet om et par millioner, pink slip og båten min.. Men nå tar jeg en dusj.. Bare for gøy! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du si i fra når du har fått svaret på den? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Whats up with signaturen, Sk!ppy? Hvilken del? Det er vel den med gruppevoldtekt som tar store deler av interessen min atm. Du skønner den vel? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du si i fra når du har fått svaret på den? Om jeg husker det! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ekke feil av meg å glede seg som en unge til å komme hjem til jul? passer bra med at jeg får spist opp maten jeg har her før jeg drar også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ikke feil det nei. Gled deg! Som du så fint sier; Norge er best! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Whats up with signaturen, Sk!ppy? Hvilken del? Det er vel den med gruppevoldtekt som tar store deler av interessen min atm. Du skønner den vel? Jeg skjønner at den mener at 4/5 liker gruppevoldtekt, men ligger det noe bak dette..? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 er vel bare en grov spøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg