Datasmurf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hey people! Noe liv i kafèen ikveld? Njeh. Fant noe mer interessant å gjøre enn å henge her i kveld. Tok litt tid før jeg sjekka her også, ja. Flinka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Finnes det en knapp som fungerer som enter, men som ikke er det? Return? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 mottok mine egen julegave til meg selv HERREGUD som jeg elsker meg selv Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 mottok mine egen julegave til meg selv HERREGUD som jeg elsker meg selv Har du åpna den allerede? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 mottok mine egen julegave til meg selv HERREGUD som jeg elsker meg selv Har du åpna den allerede? når man bestiller fra nettet, så er det lurt og sjekke at man har fått med alt :O Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han som sponser tur på meg til Thailand mener vi skal bli der i 3mnd Jeg mister vel AAP pengene da? 3mnd var litt for lenge tror jeg. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 mottok mine egen julegave til meg selv HERREGUD som jeg elsker meg selv Har du åpna den allerede? når man bestiller fra nettet, så er det lurt og sjekke at man har fått med alt :O Helt feil, skal ikke åpnes før jul Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) mottok mine egen julegave til meg selv HERREGUD som jeg elsker meg selv Så det på mote og velvære delen, pics i bildetråden? Jaa. Edit: Har funnet ut at jeg må handle julegaver lille julaften, da jeg ikke får lønn før det.. Endret 9. desember 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Finnes det en knapp som fungerer som enter, men som ikke er det? Return? Return? Hva/hvor er det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet hva sauen sier? Sliter litt med en julenøtt sjefen gav meg... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noen som vet hva sauen sier? Sliter litt med en julenøtt sjefen gav meg... Bæ? Edit: Evt. at den breker? Endret 9. desember 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 :!: Nei, den var nok mer komplisert enn som så.. Han har alltid sånne supertenkeoppgaver som omtrent er umulige å finne ut av.. Så bæ eller at den breker er feil... Men takk for forslag Flere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du formulere hele nøtten først? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Givakt! Admin her... ^^ Nå? Hva syns dere om vår nye døravakt Lars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lars har vært flink, det har han alltid vært Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han skjekket ikke ID min. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han skjekket ikke ID min. Sjekket. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Whats up with signaturen, Sk!ppy? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kan du formulere hele nøtten først? Det er det som er problemet. Det er hele nøtten. Jeg sliter. Givakt! Admin her... ^^ Nå? Hva syns dere om vår nye døravakt Lars? Veeeel...... Tror ikke jeg tør å si noe, han kan komme til å enten kaste meg ut, eller spionere på meg og kona ikveld. Vi skal se film. Lars vil se gratisfilm. Det får han ikke. Endret 9. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg