Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faenskap, jeg er enda medlem i sats å betaler dyrt! herregud faen faen. Går det ann å stoppe autogiroene som sats bruker? Blir trukket automatisk, jeg trodde det var stopp når bindingstida var utgått. Her sitter jeg å lever uten telefon, aldri mett og ubetalt leie, også betaler jeg penger til sats! :wallbash:

Du må aktivt melde deg ut. Ta kontakt med Sats så skal autogiroene bli stoppa. Kan eventuelt også snakke med banken din. Men husk: Du er medlem til du selv melder deg ut. Hvis du bare slutter å betale så kommer kravet til å gå til inkasso i stedet.

 

Og hvor lang tid tar det før kontanter som jeg selv har vært i en bank og overført til min konto, kommer fram? gjorde det i dag og ingenting er kommet enda, blir vel noe surr der og.

 

:(

De burde ha kommet inn om du satte de inn kontant i din egen bank. Saldoen skal oppdateres automagisk. Derimot om du overfører fra en annen bank eller noe så kan det ta en dag eller to.

 

Vi to er faktisk i slekt. Sendt drops med rekkomendert post.

Gi meg addressa di, portoutgifter og 100kr så skal du få en smak av hver av batchene jeg har lagd. Den ene er jordbær/lakris, den andre er grønt eple, og den siste er det sitron/colasmak på (selv om de er grønne) Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Akutt bihulebetennelse forårsaket av bakterier: Plagene sitter vanligvis på den ene siden. Diagnosen er sannsynlig hvis du har minst tre av disse fire symptomene:

 

- Snørr som inneholder gult eller grønt slim (verk eller puss). CHECK

- Smerter i kjeven, spesielt når du tygger. CHECK

- Forverring av smertene når du bøyer deg forover og når du går. CHECK

- Smerter over den betente bihulen. CHECK

 

Gir dette meg god nok grunn til å være hjemme fra skolen? :whistle:

Lenke til kommentar

Det er god nok grunn til å komme deg til legen hvertfall.

 

Står på lommelegen.no at det går over etter en uke for halvparten av de som får bihulebetennelse. 2/3 er kvitt det etter 10 dager. Det er uansett ikke noe vits i å gå til legen før det har gått en uke fordi jeg får ikke en penicilin-kur før det.

Lenke til kommentar

Drev å søkte etter slangetattis , så kom jeg over en jeg ville lagre, gikk inn på siden og der ser jeg det er en terroristside som popper opp foran meg, vil dette kunne bli et problem for meg ? om de registrerer jeg har vært på en slik side å lagret bilder ?

 

faens internett, bare ugang

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Drev å søkte etter slangetattis , så kom jeg over en jeg ville lagre, gikk inn på siden og der ser jeg det er en terroristside som popper opp foran meg, vil dette kunne bli et problem for meg ? om de registrerer jeg har vært på en slik side å lagret bilder ?

 

faens internett, bare ugang

Så absolutt. Du burde slette alle spor så fort som mulig. Så har de hvertfall ikke noe de kan ta deg på når PST stormer døren din i morgen tidlig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drev å søkte etter slangetattis , så kom jeg over en jeg ville lagre, gikk inn på siden og der ser jeg det er en terroristside som popper opp foran meg, vil dette kunne bli et problem for meg ? om de registrerer jeg har vært på en slik side å lagret bilder ?

Hadde du holdt det for deg selv hadde det sannsynligvis gått bra, men nå som du har skrevet om det her på forumet plikter vi å tipse politiet, samt utlevere all informasjon vi har lagret om deg (IP-adresse, personnummer, skattelister og fars pikenavn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drev å søkte etter slangetattis , så kom jeg over en jeg ville lagre, gikk inn på siden og der ser jeg det er en terroristside som popper opp foran meg, vil dette kunne bli et problem for meg ? om de registrerer jeg har vært på en slik side å lagret bilder ?

Hadde du holdt det for deg selv hadde det sannsynligvis gått bra, men nå som du har skrevet om det her på forumet plikter vi å tipse politiet, samt utlevere all informasjon vi har lagret om deg (IP-adresse, personnummer, skattelister og fars pikenavn).

 

For å ikke nevne favorittfarge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...