Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye "saft" får man egentlig ut av 2 kg druer?

3.

Hva skal jeg ha til middag? Pizza eller laks?

Det er vel 3,345023980234 for å være nøyaktig

Hva om du tar laksen oppå pizzaen ?

Nei, æsj :)

Hvor mye "saft" får man egentlig ut av 2 kg druer?

3.

Det er vel 3,345023980234 for å være nøyaktig

3 kilometer med saft, eller 3 liter?

3 knop, åpenbart.

Tusen hjertelig, alle sammen. Var madammen som lurte. Hun sier tusen takk. :)

Nei, det var kjæresten/ konen som lurte.

Madammen er ekkelt.

Lenke til kommentar

Det er tredje batchen jeg har laga.

Hadde jeg bare hatt gulfarge så hadde jeg laga banandrops også.

Kanskje jeg skal kjøpe noe mer farge. Så kan jeg lage drops som har sjokoladesmak og er brune i den ene enden og gule med banansmak i den andre.

Lenke til kommentar

Jeg liker hvor entusiastisk du har blitt ovenfor drops, Lars. Kanskje du skal starte business? :D

Det hadde vært gøy, men jeg er redd jeg hadde gått konk etter et par måneder. :p

Er nesten glad jeg ikke fikk med meg den dropssamtalen her før jeg var på Panduro tidligere i dag :p Da tror jeg det hadde blitt kjøpt med mer enn det jeg har råd til. Koster nok å kjøpe materialer til å lage julegaver selv :p

Men hjemmelagede julegaver er de beste da. Det er derfor jeg lager drops ut av milde helvete. Det skal bli gaver til slekt.

Noen som har forslag til gave jeg kan gi til min bror som er i starten av 20 årene?

Jeg har ikke peiling.

Hjemmelagde drops? :D
Lenke til kommentar

Er nesten glad jeg ikke fikk med meg den dropssamtalen her før jeg var på Panduro tidligere i dag :p Da tror jeg det hadde blitt kjøpt med mer enn det jeg har råd til. Koster nok å kjøpe materialer til å lage julegaver selv :p

Men hjemmelagede julegaver er de beste da. Det er derfor jeg lager drops ut av milde helvete. Det skal bli gaver til slekt.

Mhm. Også selv om alt jeg har handlet inn nå kostet litt til sammen så blir det julegaver til 4-5 stk for ca. 500,-. Hekler masse forskjellig :p bamser og nøkkelringer og greier :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Faenskap, jeg er enda medlem i sats å betaler dyrt! herregud faen faen. Går det ann å stoppe autogiroene som sats bruker? Blir trukket automatisk, jeg trodde det var stopp når bindingstida var utgått. Her sitter jeg å lever uten telefon, aldri mett og ubetalt leie, også betaler jeg penger til sats! :wallbash:

Og hvor lang tid tar det før kontanter som jeg selv har vært i en bank og overført til min konto, kommer fram? gjorde det i dag og ingenting er kommet enda, blir vel noe surr der og.

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...