Tunky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det gjør katta óg. Hold kjeft dua! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 1. Opprett profil 2. Ha det gøy med å krysse av filmer du har sett 3. Legg meg til som venn http://www.icheckmovies.com/profile/kvitknekt/ Har lagt deg til. Ser ut til at det mangler sykt mye filmer der da riktignok.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Protip: Hvis dere ønsker å lage blå drops så ikke bruk vanlig konditorfarge. Den tåler tydeligvis ikke temperaturen og blir grønn. Dropsa blei gode da. Grønne sitron og coladrops. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Woho! Jeg har venner! Tacospiser? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Woho! Jeg har venner! Tacospiser? Det er meg Jeg eier fantasi... derfor navnet er litt teit Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ah, men da kom ikke multisync sin forespørel frem... Tror du må skrive noe på "message" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ohh... will do men ja, fortsatt litt irritert over hvor mye som mangler av filmer Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er vel stort sett vestlige filmer (som er utgitt i USA) som ligger på den siden da. Kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda, det er greit nok, har ikke sett mer østlige filmer enn jeg kan telle på fingre og tær uansett. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 L4r5: Du må huske bildene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tar etterpå. Nå skal jeg ta en røyk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jasså gitt! Lars med arbeidshansker på seg, uvanlig syn må jeg si.. ^^ Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva er forskjellen på moderator og administrator? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jarmo! Din snik! Du ninjaet meg! Fikk inn varsel om rapportering. Og ivrig som jeg er så sjekket jeg den ut sporenstraks... Men tror du det hjalp? Neida. Den var allerede behandlet. Av Jarmo selvfølgelig. Hva er hemmeligheten din? Har du telepatiske evner og vet når folk kommer til å rapportere noe? Har du lagt inn forsinkelse på rapportene så du får sjansen til å se de først? Eller er du rett og slett en bot programmert av det finske etteretningsvesenet? J'ACCUSE! Hva er forskjellen på moderator og administrator? Tilgang. Han kan f.eks. sjekke ut PM-ene dine om han mener det er nødvendig. Det kan ikke jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror at Jarmo har en slik personsøker, som sier ifra. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 admin = gud mod = jesus veileder = moses Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 FAAEEN, FIKK IKKE KOMME PÅ SIDE 2000 DENNE GANGEN HELLER. Hakksteike meg i det røde helvete Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg fikk spørsmål på PM om oppskriften på drops så jeg legger den ut her også om det er noen som skulle ha interresse: Oppskriften er enkel. 1dl vann 125gram Dextrose eller Glukose 450gr vanlig sukker La det koke i 1-2 minutter under lokk. Rør litt om du bruker glukose. Ta av lokket og la det koke uten omrøring til det når 162 grader. Hell over på en teflonduk du har smørt med nøytral olje. Tilsett smakspulver eller fargepulver og bland godt. Bruk en slags bred sleiv eller skrape og brett det inn til midten. Etter å ha arbeidet inn pulveret venter du et minutt eller to før du tilsetter flytende smak eller farge i form av dråper. Brett det hele tiden innover med skrapene til det blir kaldt nok til at du kan bruke hendene. Bruk engangshansker. Kan godt ta litt olje på de også. Da setter de seg ikke fast like lett. Kna og brett til det begynner å stivne litt. Så strekker du massen ut til en lang stang og klipper opp. Er dere to som lager så kan dere lage hver deres batch samtidig og presse pølsene sammen før de klippes. Da kan man f.eks. lage drops med to farger og smaker. Lakris og jordbær blei dritbra kombinasjon. På Panduro Hobby så får du kjøpt sett med alt du trenger. Koster 498kr. Tror de har nettbutikk også. Eneste du må kjøpe utenom da er vanlig sukker og eventuelt glukose/dextrose. Det er bare dextrose i det ene settet deres. Kjøper du det til salte drops må du kjøpe det også utenom. Det virker komplisert, men det er faktisk dritenkelt. Stivner massen for fort så hiver du den bare litt i mikroen. På Panduro har de alle slags smakstilsettinger du kan ønske deg. Edit: Glemte å si det kan lønne seg å hive de nyklipte dropsene over i en boks hvor man har litt melis. Da henger de ikke fast i hverandre Endret 9. desember 2010 av L4r5 la til noe 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vil herved si ifra til de som sa at et blått øye blir bra igjenpå ca. 5 dager tar helt feil. 5 dager i dag og det er like ille som dagen etter hendelsen. Fargen har bare skiftet fra lilla til litt mørkere blå/grønn og litt brunt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 FAAEEN, FIKK IKKE KOMME PÅ SIDE 2000 DENNE GANGEN HELLER. Hakksteike meg i det røde helvete Å nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg