Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du skjønner de som har 50% jobb har halvies ferie hele tiden En halvveis ferie er aldri en fullstendig ferie. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Åhhh, 20 frammlegg om Drageløperen på rad er gøøøøy Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: syk Lørdag: syk Søndag: frisk? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du skjønner de som har 50% jobb har halvies ferie hele tiden En halvveis ferie er aldri en fullstendig ferie. akkurat som at å riste en flaske aldri er å runke? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 akkurat som at å riste en flaske aldri er å runke? Kommer ann på om flaska er "festet" i skrittet eller ei. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kommer ann på om flaska er "festet" i skrittet eller ei. Nei, det komme ikke an på det i det hele tatt, vettu Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ''flaske'' kan jo være en metafor. ''har vi mer melk igjen, kjære?'' ''Ja, jeg har en flaske full. melk meg litt, så skal du få'' Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er det samme som å være kåt men å ikke ha noen hender Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal gå ned og lage litt drops. Har kjøpt sånn sett til å lage hjemmemekka drops på Panduro. Lagde to batcher i går. Det var awesome gøy. Kanskje jeg skal lage blå drops med colasmak i dag. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal gå ned og lage litt drops. Har kjøpt sånn sett til å lage hjemmemekka drops på Panduro. Lagde to batcher i går. Det var awesome gøy. Kanskje jeg skal lage blå drops med colasmak i dag. Du kan da vell få noen til å lage for deg? Du som er moderator å alt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ''flaske'' kan jo være en metafor. ''har vi mer melk igjen, kjære?'' ''Ja, jeg har en flaske full. melk meg litt, så skal du få'' Manmilk ain't milk. And also; milk doesn't come in bottles Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan da vell få noen til å lage for deg? Du som er moderator å alt Poenget er at jeg har LYST da. Det er skamgøy. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ''flaske'' kan jo være en metafor. ''har vi mer melk igjen, kjære?'' ''Ja, jeg har en flaske full. melk meg litt, så skal du få'' Manmilk ain't milk. And also; milk doesn't come in bottles Gjorde det før. Husker du ikke de gamle tom og jerry-filmene hvor de får melkeflasker på døra? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal gå ned og lage litt drops. Har kjøpt sånn sett til å lage hjemmemekka drops på Panduro. Lagde to batcher i går. Det var awesome gøy. Kanskje jeg skal lage blå drops med colasmak i dag. You know the drill, pics or it didnt happen... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gjorde det før. Husker du ikke de gamle tom og jerry-filmene hvor de får melkeflasker på døra? Den tiden vi lever i heter nå, ikke før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 You know the drill, pics or it didnt happen... Skal ta bilde av det ferdige resultatet. Når jeg arbeider med den varme sukkermassen har jeg ikke tid til å ta bilder. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gjorde det før. Husker du ikke de gamle tom og jerry-filmene hvor de får melkeflasker på døra? Den tiden vi lever i heter nå, ikke før. Joa, ser den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Huff. Fri er jo nesten kjedelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bytte? Tja. Er det du driver med moro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg