SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: Handle julegaver/ingenting Lørdag: Handle Julegaver/ingenting/trene bowling Søndag: Sortere og pakke inn julegaver, og vaske/Banne over at Fredag og lørdag gikk med til ingenting, og da ikke gjøre noenting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hvor da Lars? Jeg liker gudsforlatte øyer i havgapet. Fedje. Øya som er landskjent for kvikksølvubåter, skipsforlis og oljesøl. Oi, som jeg gleder meg.Men en liten funfact: På tross av lavt innbyggertall så har øya den høyeste befolkningstettheten av alle kommuner i Hordaland. Endret 9. desember 2010 av L4r5 just because Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg kommer til å slaske på kvelden. Satan og. Jeg tror ikke jeg har godt av å jobbe på en avdeling på sykepleierskola. Er for mye godsaker her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: Bursdag, medaljesermoni og kake. \o/ Får ikke kake før på søndag jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Medaljeseremoni? Fikk du en purple heart for å bli skutt i rompa i Afghanistan? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: sushi og resident evil-maraton. Lørdag: kope på dataen. Søndag: før-julaften. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) En kompis spurte meg i går om jeg fortsatt ville ha kake i morra. Så spurte han om han skulle lage eller om han skulle komme og vi skulle lage hos oss. ^_^ Japp, Mikkel, akkurat det som er tilfellet! :-P Endret 9. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Torger du fucka opp hele kafeen med Fredag Lørdag Søndag En kompis spurte meg i går om jeg fortsatt ville ha kake i morra. Så spurte han om han skulle lage eller om han skulle komme og vi skulle lage hos oss. ^_^ Answør meh! ^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Torger du fucka opp hele kafeen med Fredag Lørdag Søndag Fredag: Morra di. Lørdag: Morra di. Søndag: Morra di. Endret 9. desember 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Idag: Fri Fredag: 3 "kosetimer" på skolen Lørdag: Fri Søndag: Fri Mandag: Fri Tirsdag: Fri Onsdag: Fri Torsdag: Fri Fredag: Fri (....) Onsdag 5. Januar: første skoledag igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Runkefitter all of you! Back to work Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Runkefitter all of you! Back to work Du skjønner, de som jobber får ferie. 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Torger du fucka opp hele kafeen med Fredag Lørdag Søndag <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: Jobb Lørdag: Flytting Søndag: Mer flytting. Flytter inn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Answør meh! ^ I did! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Runkefitter all of you! Back to work Du skjønner, de som jobber får ferie. Du skjønner de som har 50% jobb har halvies ferie hele tiden Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Faen, må skaffe jobb snart! NEED CASH BITCHES.. jobbe på ikea eller noe, det er bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredag: Jobb og sosialiseres, forhåpentligvis Lørdag: Assassin's Creed: Brotherhood og sosialliv Søndag: Sove. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noe imot rangling Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noe imot rangling Mikkel? Not at all good sir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg