Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er ikke treig, jeg har bare vært opptatt med langt viktigere ting enn forumet. WoW Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg er ikke treig, jeg har bare vært opptatt med langt viktigere ting enn forumet. WoW gief exempler. edit: så ikek spoilerteksten Endret 9. desember 2010 av Randomizer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er ikke treig, jeg har bare vært opptatt med langt viktigere ting enn forumet. WoW Indeed Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Morgen, ja. Har årets siste forelesning om to timer. \o/ Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Årets siste mattetime før tentamen her... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Årets siste.. ehm... Faen. Jeg har ferie fra og med 21. Desember Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen, barn. God morgen Jesus Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) God morgen, barn. God morgen. Merket noen umiddelbare endringer i livet ditt nå som du er admin? Endret 9. desember 2010 av Randomizer Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 AAAh, å stille vekkerklokken en time ekstra var riiimelig digg i dag tidlig! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen. Merket noen umiddelbare endringer i livet ditt nå som du er mod? Eneste jeg merker er at jeg har blitt litt maktsyk. Får skjelvinger om jeg ikke får bannet noen med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå som du er moderator kan jo du "kreve" at folk poster mer i puppetråden. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) God morgen. Merket noen umiddelbare endringer i livet ditt nå som du er mod? Eneste jeg merker er at jeg har blitt litt maktsyk. Får skjelvinger om jeg ikke får bannet noen med jevne mellomrom. Ser fram til å finne ut hvordan det arter seg for vår del... Endret 9. desember 2010 av Randomizer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå som du er moderator kan jo du "kreve" at folk poster mer i puppetråden. Sant det. KOM DEG INN I PUPPETRÅDEN MIN OG POST MINST FEM BILDER! PRONTO! Ellers blir det en ukes ban! Jeg tror jeg har lyst til å se noe smått, men fast i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dere hørte folkens, stikk til puppetråden! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 digg at det er et kjøpesenter i første etasje der jeg bor, gikk ned akkurat og kjøpte meg frokost Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Naturfag er så JÆVLI kjedelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Puppetråden er desverre NSFW Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Naturfag er så JÆVLI kjedelig. sant! har det nå jeg også er som regel flink men skjønner ikke en dritt nå, kanskje for at jeg ikke følger med:P Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Chef Samebror: Det høres faktisk ganske kjekt ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Puppetråden er desverre NSFW Ikke hvis man sitter borti et hjørne hvor ingen kan se hva du driver med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg