Aleks Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takker. Skal se om jeg får opp en video av mine imba dansemoves etterpå. Ingen kan overgå de Nå!! Må bare få han som filma til å legge den ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takker. Skal se om jeg får opp en video av mine imba dansemoves etterpå. Ingen kan overgå de He he, gleder meg. Var ikke denne du danset til ? http://www.youtube.com/watch?v=ovMN-eGUn_A&feature=player_embedded# Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er suicidal mellom 06.00-10.00. FML Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er trøttere enn trøttesen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takker. Skal se om jeg får opp en video av mine imba dansemoves etterpå. Ingen kan overgå de He he, gleder meg. Var ikke denne du danset til ? Nope, gikk i Blues Brothers og annet random pop. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen, Søtnos. :-) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen, Søtnos. :-) at? hihi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Morfinhostesaft, smertestillende/febernedsettende og mer smertestillende hjelper ganske greit på feber/vondt i halsen. Nå må jeg bare holde meg våken... XD Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Morfinhostesaft, smertestillende/febernedsettende og mer smertestillende hjelper ganske greit på feber/vondt i halsen. Nå må jeg bare holde meg våken... XD skal ikke sove da, så kommer du deg fortere... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har store planer om å komme meg på jobb i morgen, kan ikke ødelegge døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 AHa. god bedring da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk-takk. Jeg tror egentlig at jeg bare trenger å ligge og slappe av en stund, sånn at feberen min får kommet seg ned eller i hvert fall stabilisert seg. Å jobbe på oppoverfeber er å be om trøbbel. ._. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen L... moderator?... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen, barn. God morgen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) God morgen L... moderator?... Treiging. And; Hei, far (?) Endret 9. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg