Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. k9z Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. k9z du er ikke så snill at du sier i fra? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. k9z du er ikke så snill at du sier i fra? Nei, jeg står på avstand og ler for meg selv over at de bader i en lik-stamp. 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg står på avstand og ler for meg selv over at de bader i en lik-stamp. Du er så søt og snill, Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg står på avstand og ler for meg selv over at de bader i en lik-stamp. mens du sitter i stampen som dine foreldre har hatt sex i? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg står på avstand og ler for meg selv over at de bader i en lik-stamp. mens du sitter i stampen som dine foreldre har hatt sex i? Ja. og onanerer. JEG SITTER JO TROSSALT IKKE I EN LIK-STAMP! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er et firma som eier hytta ved siden av vår. Når de drev å bygde den hytta så var det en gjeng polakker som festet med vodka i badestampen der, og han ene festet litt hardere. Endte med at han drukna i badestampen. Hver uke i vinterhalvåret er det folk fra dette firmaet som kommer og bader i lik-stampen som vi kaller den. De vet ingenting om det tydligvis. k9z du er ikke så snill at du sier i fra? Nei, jeg står på avstand og ler for meg selv over at de bader i en lik-stamp. Dude. Gross. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 So whats? Mye som består av døde ting. Alt, på en måte. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 So whats? Mye som består av døde ting. Alt, på en måte. Jammen ikkje personar. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 So whats? Mye som består av døde ting. Alt, på en måte. Jammen ikkje personar. How'd you know? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Neste gang du griser olje på henda kan du tenke på at det består av masse døde organismer, det kan være mennesker foreksempel Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 I don't do ups. Ups defy gravity. Gravity is a law. I obey the law. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Blir sponsa tur til Thailand etter jul Hva skal du der ned å gjøre? Dyppe loffen hver dag? Sex drugs and rock and roll Skippe drugsen tror jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God kveld. Jeg sier bare takk gud for at det går tog så sent på kvelden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du hadde jo faktisk en veldig fin juleavatar i år du Nice! Takk, takk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tips til en bra dokumentar, anyone? Så grizzly man og the bridge her om dagen, relativt syke begge to. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/08/nyheter/senterpartiet/innenriks/14626848/ BAWHAWHAGHAGHAHWGHAWHGAHW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heisann folkens! Lenge siden, hvordan står ting til? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har fri i morra, men skal stå opp i nitida så jeg kan spille bordtennis fra 10? Avhengig? Neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har fri i morra. Samme her, fri til 27. Des. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg