Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er litt spennende å lese om seg selv på intraforumet. har du vært slem? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er litt spennende å lese om seg selv på intraforumet. Finner du noe om meg så send det gjerne på PM. Men jeg er så snill gutt at det er kvalmt, så du finner sikkert ingenting. Unntatt flere notater om at jeg er en verdig moderator. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har kake! Hvorfor er du aldri på skype? Eller har du blokka meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er litt spennende å lese om seg selv på intraforumet. Du vet, nå fikk jeg lyst til å bli moderator og. Bare for å se hva folket sier om meg. Jeg kan skrive det ut og sende det i posten? Da har du lesestoff nok til påske. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er du aldri på skype? Eller har du blokka meg Åh, unnskyld! Er sjeldent på Skype, lettere å få tak i meg på msn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 internforumet ja, der står det greit mye dritt om meg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :!: Hva står om meg i intraforumet? Har dere lov å si noe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Driver dere på å baksnakker folk der eller? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva står om meg i intraforumet? Har dere lov å si noe? Intraforum? Hva er det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Driver dere på å baksnakker folk der eller? det gjør de! fant ut av pw til en ikke nevnt mod, og du aner ikke hvor mye dritt de slenger om brukere! de planlegger også sin-syke fester på edda sin regning! derfor de ikke har råd til skikkelig forumoppdatering 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Aner ikke.. Så bare denne: Det er litt spennende å lese om seg selv på intraforumet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Intraforum er vel en del av forumet der kun moderatorer ol har tilgang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Aner ikke.. Så bare denne: Det er litt spennende å lese om seg selv på intraforumet. Jeg har ikke inntrykk av at det brukes som et sted å baksnakke brukere. Det eneste stedet jeg leste om meg selv er tråden der jeg ble foreslått som mod. Sånn bortsett fra det så må jeg nok beklage å si at det er taushetsbelagt. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal du bli mod, Lars? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal du bli mod, Lars? han er! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281275 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 *blablabla* beklage å si at det er taushetsbelagt. OG si! FY DEG! *svinge med pisken* Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal du bli mod, Lars? han er! http://www.diskusjon...owtopic=1281275 Gratulerer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 OG si! FY DEG! *svinge med pisken* Jeg vet. Den var usedvanlig stygg. Du må straffe meg. Gratulerer! Danke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg