Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. Nei, gjør det det ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. Jammen... Unfair. Endret 8. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. *HOST* *HOST* 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. Jammen... Unfair. Hysj nå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Næhmen! Har L4r5 blitt moderator? Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. UNNSKYLD L4r5, FOR ALT JEG HAR GJORT! Det var forresten ikke med vilje at jeg så inn soveromsvinduet! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.sunnhordl...HENDE/101209915 Huff, enda en bilulykke på stord.. er ikke så lenge siden at typen til en veninne døde på samme vei, bare 19 år gammel :/ hørte om den ulykka som skjedde isted, skjer visst ofte her på øya ja, gjør det.. :/ bor du på stord? ja, det gjør jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. Da synes jeg du kan gå gjennom dnfk og slette et par hundre innlegg, jeg. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. Ikke vær redd, jeg skal passe på deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Næhmen! Har L4r5 blitt moderator? Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. UNNSKYLD L4r5, FOR ALT JEG HAR GJORT! Det var forresten ikke med vilje at jeg så inn soveromsvinduet! Var det ikke? Søren å. Jeg som syntes det var så spennende. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var den kom til spotify også! Takk! Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. Ikke vær redd, jeg skal passe på deg! Næhmen! Har L4r5 blitt moderator? Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. UNNSKYLD L4r5, FOR ALT JEG HAR GJORT! Det var forresten ikke med vilje at jeg så inn soveromsvinduet! Var det ikke? Søren å. Jeg som syntes det var så spennende. Ok, da.. Kanskje litt.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Næhmen! Har L4r5 blitt moderator? Jaja.. Da kan jeg likegodt bare pakke sakene.. UNNSKYLD L4r5, FOR ALT JEG HAR GJORT! Det var forresten ikke med vilje at jeg så inn soveromsvinduet! Var det ikke? Søren å. Jeg som syntes det var så spennende. Gratulerer som moderator! Eller noe. Har ikke du takka nei til det tidligere, egentlig? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var den kom til spotify også! Takk! Takk for at du sa i fra Nå vet jeg hva jeg skal høre på resten av kvelden Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var den kom til spotify også! Takk! Takk for at du sa i fra Nå vet jeg hva jeg skal høre på resten av kvelden Kan ikke folk skrive inn hvilken sang det er sånn at jeg slipper å trykke inn og monge for å finne det ut??? Mye bedre å søke på det selv eller få spotify URI enn å linke http Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var den kom til spotify også! Takk! Takk for at du sa i fra Nå vet jeg hva jeg skal høre på resten av kvelden Kan ikke folk skrive inn hvilken sang det er sånn at jeg slipper å trykke inn og monge for å finne det ut??? Mye bedre å søke på det selv eller få spotify URI enn å linke http Christmas Lights av Coldplay Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vet, hørte på den 10 min før han postet den, bare irriterende å måtte gå inn om monge for å finne det ut Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heftig shit du ikke kan forstå, jeg gjentar den setningen her alt for ofte nå. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor er de elskbare moderatorene våre? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor er de elskbare moderatorene våre? Hva trenger du, pus? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Oppmerksomhet, i guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg