Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvitvin er også vin da! Forskjellen er at hvit er drikkelig, mens rød... rød er... i beste fall en erfaring Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn. WTF is wrong with you people. Jo rødere, jo bedre. Fyldig, aromatisk, og STERK PÅ SMAK. Hvitvin er for fjortiser som ikke liker kullsyre. :< 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvitvin er også vin da! Forskjellen er at hvit er drikkelig, mens rød... rød er... i beste fall en erfaring Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn. WTF is wrong with you people. Jo rødere, jo bedre. Fyldig, aromatisk, og STERK PÅ SMAK. Hvitvin er for fjortiser som ikke liker kullsyre. :< vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, nå drikker jeg egentlig ikke _hvitvin_ heller. Drikker Cava! Semi seco sådan Vet, vet. Er for pyser som liker mozell. Men hvorfor ikke! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Ingen fare. Jeg er her nå 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn. Syntes det lukter fabelaktig jeg! Øl derimot, det lukter ikke godt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn. Kanke akkurat si at du har gått glipp av noe Jeg har ved et par anledninger tatt feil på et glass rødvin og et glass rødbrus.... Trenger jeg si mer? Endret 8. desember 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv Kan ikke helt påstå at det stemmer med mine erfaringer, men jeg er ikke fra Arendal heller. Vel, nå drikker jeg egentlig ikke _hvitvin_ heller. Drikker Cava! Semi seco sådan Vet, vet. Er for pyser som liker mozell. Men hvorfor ikke! Jaja... XD Edit: Nei, seriøst, hver sin smak. Skjønner folk som ikke liker rødvin, akkurat som jeg skjønner folk som ikke liker øl. Men jeg skjønner folk som ikke liker Cava bedre. Endret 8. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Som med så mye annet er det forskjell på vin. En vin smaker ikke nødvendigvis godt selv om den er rød eller hvit. Dette vet dere jo. Jeg mistet smaken på hvitvin etter russetiden. Rødvin er godt. Øl er best. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv Kan ikke helt påstå at det stemmer med mine erfaringer, men jeg er ikke fra Arendal heller. Vel, nå drikker jeg egentlig ikke _hvitvin_ heller. Drikker Cava! Semi seco sådan Vet, vet. Er for pyser som liker mozell. Men hvorfor ikke! Jaja... XD Jeg er heller ikke fra arendal :O Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Reporting in as requested. Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Ingen fare. Jeg er her nå Godkjent. Now, over to something completely the same: Stay, dogs, STAY! Hvitvin/ rødvindiskusjon: Rødvin er godt. Hvitvin er for applebrukere. Runar kommer ikke til å endre dette innlegget. Endret 8. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 WTF, jeg drar på jobb så har dere plutselig klart 20k sider GoodJob Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Av en gutt eller ei jente? Hahaha, var nok ei jente. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Av en gutt eller ei jente? Hahaha, var nok ei jente. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Som med så mye annet er det forskjell på vin. En vin smaker ikke nødvendigvis godt selv om den er rød eller hvit. Dette vet dere jo. Jeg mistet smaken på hvitvin etter russetiden. Rødvin er godt. Øl er best. Men rød smaker så veldig MYE, også liksom TREKKER den all fukt ut av hjernen. Jeg mistet smaken på tequila etter russetiden Hehe, jeg prøver å være voksen og classy og arrangere fin vinkveld now and then. Men det viser seg at man kan bli akkurat like dumteit av vin som av tequila, rom og vodka. Tenk det! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.sunnhordl...HENDE/101209915 Huff, enda en bilulykke på stord.. er ikke så lenge siden at typen til en veninne døde på samme vei, bare 19 år gammel :/ hørte om den ulykka som skjedde isted, skjer visst ofte her på øya Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Runar kommer ikke til å endre dette innlegget. Det har du helt rett i. Det jeg derimot kommer til å gjøre er å gi deg en tidlig juleferie. Som med så mye annet er det forskjell på vin. En vin smaker ikke nødvendigvis godt selv om den er rød eller hvit. Dette vet dere jo. Jeg mistet smaken på hvitvin etter russetiden. Rødvin er godt. Øl er best. Men rød smaker så veldig MYE, også liksom TREKKER den all fukt ut av hjernen. Jeg mistet smaken på tequila etter russetiden Hehe, jeg prøver å være voksen og classy og arrangere fin vinkveld now and then. Men det viser seg at man kan bli akkurat like dumteit av vin som av tequila, rom og vodka. Tenk det! Det kommer da helt an på vinen. I går drakk jeg do forskjellige rødviner, hvorav den første smakte vann og den andre hadde mye smak. Ingen av de var spesielt tørre. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skulle vært en generell diskusjonstråd på Ferie og Reise-delen. Jeg lurer på hvordan det er å reise i gjennom Tyrika, Iran, Pakistan og til India for tiden. Men orker ikke lage en tråd Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.sunnhordl...HENDE/101209915 Huff, enda en bilulykke på stord.. er ikke så lenge siden at typen til en veninne døde på samme vei, bare 19 år gammel :/ hørte om den ulykka som skjedde isted, skjer visst ofte her på øya ja, gjør det.. :/ bor du på stord? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at innlegg bestående kun av smilefjes blir slettet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det har du helt rett i. Det jeg derimot kommer til å gjøre er å gi deg en tidlig juleferie. Try me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg