Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvitvin er også vin da! Forskjellen er at hvit er drikkelig, mens rød... rød er... i beste fall en erfaring :p

Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn.

WTF is wrong with you people. Jo rødere, jo bedre. Fyldig, aromatisk, og STERK PÅ SMAK.

 

Hvitvin er for fjortiser som ikke liker kullsyre. :<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvitvin er også vin da! Forskjellen er at hvit er drikkelig, mens rød... rød er... i beste fall en erfaring :p

Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn.

WTF is wrong with you people. Jo rødere, jo bedre. Fyldig, aromatisk, og STERK PÅ SMAK.

 

Hvitvin er for fjortiser som ikke liker kullsyre. :<

 

vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv

Lenke til kommentar

vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv

Kan ikke helt påstå at det stemmer med mine erfaringer, men jeg er ikke fra Arendal heller.

Vel, nå drikker jeg egentlig ikke _hvitvin_ heller. Drikker Cava! Semi seco sådan :ph34r:

Vet, vet. Er for pyser som liker mozell. Men hvorfor ikke!

Jaja... XD

 

Edit: Nei, seriøst, hver sin smak. Skjønner folk som ikke liker rødvin, akkurat som jeg skjønner folk som ikke liker øl. Men jeg skjønner folk som ikke liker Cava bedre. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

vin er for folk som føler seg kulturelle, fiffen på det verste, skal alltid være så mye bedre enn andre osv

Kan ikke helt påstå at det stemmer med mine erfaringer, men jeg er ikke fra Arendal heller.

Vel, nå drikker jeg egentlig ikke _hvitvin_ heller. Drikker Cava! Semi seco sådan :ph34r:

Vet, vet. Er for pyser som liker mozell. Men hvorfor ikke!

Jaja... XD

 

Jeg er heller ikke fra arendal :O

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen kjekke folk her?

 

Reporting in as requested.

 

 

Hvorfor er det ingen kjekke folk her?

Ingen fare. Jeg er her nå :whistle:

 

 

Godkjent. Now, over to something completely the same: Stay, dogs, STAY!

 


 

Hvitvin/ rødvindiskusjon:

 

Rødvin er godt.

Hvitvin er for applebrukere.

 

Runar kommer ikke til å endre dette innlegget. :ph34r:

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Som med så mye annet er det forskjell på vin. En vin smaker ikke nødvendigvis godt selv om den er rød eller hvit. Dette vet dere jo. ;)

 

Jeg mistet smaken på hvitvin etter russetiden. Rødvin er godt. Øl er best.

 

Men rød smaker så veldig MYE, også liksom TREKKER den all fukt ut av hjernen.

Jeg mistet smaken på tequila etter russetiden :whistle: Hehe, jeg prøver å være voksen og classy og arrangere fin vinkveld now and then. Men det viser seg at man kan bli akkurat like dumteit av vin som av tequila, rom og vodka. Tenk det!

Lenke til kommentar

Runar kommer ikke til å endre dette innlegget. :ph34r:

Det har du helt rett i. Det jeg derimot kommer til å gjøre er å gi deg en tidlig juleferie.

 

;)

 

 

Som med så mye annet er det forskjell på vin. En vin smaker ikke nødvendigvis godt selv om den er rød eller hvit. Dette vet dere jo. ;)

 

Jeg mistet smaken på hvitvin etter russetiden. Rødvin er godt. Øl er best.

 

Men rød smaker så veldig MYE, også liksom TREKKER den all fukt ut av hjernen.

Jeg mistet smaken på tequila etter russetiden :whistle: Hehe, jeg prøver å være voksen og classy og arrangere fin vinkveld now and then. Men det viser seg at man kan bli akkurat like dumteit av vin som av tequila, rom og vodka. Tenk det!

Det kommer da helt an på vinen. I går drakk jeg do forskjellige rødviner, hvorav den første smakte vann og den andre hadde mye smak. Ingen av de var spesielt tørre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...