Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kanskje. Jeg skulle begynt tidligere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg likte vin. Det hadde vært så fint nå. Start med noe lett drikkelig, også jobber du deg oppover Spis gjerne noe ved siden av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kanskje. Jeg skulle begynt tidligere. Drikk vin -> Drikk mer vin -> Spy -> Ser ut som blod -> Everyone freaks out. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Begynn nå? Jeg har ikke. Jeg har vodka og Bacardi, men det hjelper liksom ikke. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bacardi + konditorfarge. Problem solved. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg likte vin. Det hadde vært så fint nå. What? :O Jeg har sett deg drukket deg full på vin ihvertfall et par ganger. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bacardi + konditorfarge. Problem solved. Hei Alfred! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg likte vin. Det hadde vært så fint nå. What? :O Jeg har sett deg drukket deg full på vin ihvertfall et par ganger. Du hadde jo faktisk en veldig fin juleavatar i år du Nice! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 What? :O Jeg har sett deg drukket deg full på vin ihvertfall et par ganger. Jaa, men det er hvitvin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg sitter og vurderer forumjuleferie ut året, jeg. Er altfor mye og henger her som går utover andre fritidsaktiviteter (spille Wii, Xbox, LoL, se tv-serier), rydder lite hjemme også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Gah, damn you Bytex. Eg skulle ha automatisk samanslåing, eg. Endret 8. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er det ingen kjekke folk her? Reporting in as requested. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fant forresten ut at det var en awesome Queen-konsert samme dag som jeg ble født: http://www.queenconcerts.com/detail/live/335/queen-live-23-11-1977-the-spectrum-philadelphia-pennsylvania-usa.html Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 What? :O Jeg har sett deg drukket deg full på vin ihvertfall et par ganger. Jaa, men det er hvitvin. Hvitvin er også vin da! Forskjellen er at hvit er drikkelig, mens rød... rød er... i beste fall en erfaring Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101208/NYHENDE/101209915 Huff, enda en bilulykke på stord.. er ikke så lenge siden at typen til en veninne døde på samme vei, bare 19 år gammel :/ 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Rødvin lukter grusomt. Har ikke smakt bare av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg