Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hvem faen stengte tråden? :!: Tror mer den var overbelastet enn stengt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hvem faen stengte tråden? :!: I dunno! Men den forsvant heilt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skuffende å ikke vinne dette. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 DET STOD JEG IKKE HADDE TILATELSE TIL Å SE EMNET! HVA FAEN ER DET FOR NOE BULLSHIT?! ØDELA FOR MEG! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, det er ikke noe som kalles off-topic i forumkafèen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dere vet at en mod kommer til å gå tilbake og slette innlegg som anses som spam, ja? Skjedde ikke sist Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei se, øverst på side 20001 og innlegg #400001. Gøy. Liker slikt. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjekt det da eneste som er kjipt er når det er kladdeføre Har snøsåler da, så det hjelper på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 DET STOD JEG IKKE HADDE TILATELSE TIL Å SE EMNET! HVA FAEN ER DET FOR NOE BULLSHIT?! ØDELA FOR MEG! 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dere vet at en mod kommer til å gå tilbake og slette innlegg som anses som spam, ja? Skjedde ikke sist Synes det gjorde det jeg, da jeg plutselig havna på en helt annen side og mye lengre tilbake enn jeg var. Tror jeg har et screenshot av det her et sted også. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Where is the like button? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 DET STOD JEG IKKE HADDE TILATELSE TIL Å SE EMNET! HVA FAEN ER DET FOR NOE BULLSHIT?! ØDELA FOR MEG! Du skal øve på spansk du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke nok med at du fikk øverst på sida, du fikk nederst også. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dere vet at en mod kommer til å gå tilbake og slette innlegg som anses som spam, ja? Skjedde ikke sist Synes det gjorde det jeg, da jeg plutselig havna på en helt annen side og mye lengre tilbake enn jeg var. Tror jeg har et screenshot av det her et sted også. derfor du poster som en gal her nå? fikk ikke postet grunnet noen blokket forumet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tyjken ta deg, pmrosvik. Tykjen ta deg! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjekt det da eneste som er kjipt er når det er kladdeføre Har snøsåler da, så det hjelper på. Aah. Har ikke det hesten jeg rir dessverre, men har heldigvis vært såpass kaldt her i det siste at det bare har vært løssnø =) Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noooooo, super_mega_skuffa. Her skal jeg kjøre over sjø og land for å dra på visning på leiligheter i morgen. Og NÅ I KVELD ble to av de mest lovende objektene solgt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 pmrosvik. Eg sendar deg mine gratulasjonar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tyjken ta deg, pmrosvik. Tykjen ta deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Poster som en gal? Om ikke alle andre hadde postet like mye, hadde jeg hatt et sammenslått innlegg, i stedet for mange oppdelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg