L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det må da bare være positivt, har hørt at folk med rødt hår er mer lidenskapelige enn andre Du vil vel ha en rødhåret lidenskapelig hunk på lista? nja... jo... Er forskjell på rødt og rødt da. Noen rødfarger er hawt hårfarge... andre er litt turnoff ---- men anyways så stakk jeg i dusjen en tur. Prekas seinere peeps. Spam med måte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns puta mi skal underholde meg jeg *strippefor* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns puta mi skal underholde meg jeg Det kan tolkes på en.. morsom måte Du husker vel møbeltråden =D? Det var priceless. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fant du dem? Søstrene? Nei, jeg har vært opptatt og nå er jeg syk så jeg orker ikke Hah, nei da så ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så, Aces, hva får du ut av de sju skivene og en liter cola? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hei alle sammen døgnrytme er no dritt! våknet nå jeg Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fredrik: Hva er det som ikke involverer Diskusjon.no? Enig. Så du ikke det som sto med liten skrift i kontrakten da du meldte deg inn? Fra nå av eier Diskusjon.no livet ditt, og alt må rapporteres så snart det har skjedd. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hei alle sammen døgnrytme er no dritt! våknet nå jeg Syns du skal komme til Oslo snart jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du husker vel møbeltråden =D? Det var priceless. Good'old times eller hva smurf? :!: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor "Den nye forumkaféen", finnes det en gammel? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns du skal komme til Oslo snart jeg. har veldig lyst til og komme til oslo også... men er ikke så lenge til påskeferien vell? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du husker vel møbeltråden =D? Det var priceless. Good'old times eller hva smurf? :!: Haha, det var en av de beste trådene. Saccosekk av alle ting :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahaha, ja XD. Mange mods som var innom men ingen gadd å gjøre noe før Snorre dukket opp. Ahh, det var tider. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du husker vel møbeltråden =D? Det var priceless. Good'old times eller hva smurf? :!: Ja, skikkelige gode minner fra den altså... Eh... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahaha, ja XD. Mange mods som var innom men ingen gadd å gjøre noe før Snorre dukket opp. Ahh, det var tider. det viser bare vilke modder som er snille Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor "Den nye forumkaféen", finnes det en gammel? Tenkte akkurat på det samme :hrmm: Du husker vel møbeltråden =D? Det var priceless. Good'old times eller hva smurf? :!: Haha, det var en av de beste trådene. Saccosekk av alle ting :!: LINX PL0X! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor "Den nye forumkaféen", finnes det en gammel? For å tilfredsstille treordsregelen kanskje? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor "Den nye forumkaféen", finnes det en gammel? tard Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen! Ny SO-tråd jo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen! Ny SO-tråd jo FAEN DA! du fant oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg