Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da var den sosilae delen åpen...yay Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lise04 Kanskje du blir det? =P Hmm... på en måte er jeg i lykkerus nå, på en annen side. "Faen, jeg kommer til å bli så sinnsykt avhengig..." -.-' Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og jeg som egentlig skulle ha skrevet 2 sider med opptaksplan til et portrettintervju. Tror du og Aids får et problem, ja. Og kanskje mange mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Woot! To sider på få minutter. Jeg mistenker at jeg ikke var den eneste som savnet tråden. Ja. Noe å gjøre på når jeg ikke har noe å gjøre på. Vent. Det ble litt paradoksalt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vil påpeke at dette ikke er SO, men forumkafeen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 På tide altså! Tre ganger tre hurra! hurra! hurra! HURRA! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 yaay, endelig, ett sted og tilbringe Fritida... skjer a folkens? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hurray. Noen som har lyst til å lære meg å stemme gitar? Dette høres helt forferdelig ut, og jeg liker å tro at det ikke er fordi jeg er elendig til å spille. =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Skjer lite , digg og være på Kafé Endret 7. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Leking med ild skjedde tidligere i dag. Sammen med Nie, L4r5 og anfall. Fått helt dilla på å leke med ild. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 men dette her passer igrunnen bra... er sykemeldt jeg, så har masse tid til overs Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå mangler vi bare noen som kan servere kaffe. Jeg melder meg frivillig Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Leking med ild skjedde tidligere i dag. Sammen med Nie, L4r5 og anfall. Fått helt dilla på å leke med ild. Hva gjorde dere da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Leking med ild skjedde tidligere i dag. Sammen med Nie, L4r5 og anfall. Fått helt dilla på å leke med ild. Så den filmen ja, så litt stilig ut Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hehe, samme her ass Eplefe digger og pyre Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har lyst til å lære meg å stemme gitar? Dette høres helt forferdelig ut, og jeg liker å tro at det ikke er fordi jeg er elendig til å spille. =D Jeg har sånn stemmesak. *lokkelokke* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lurer på hvor mange poster det blir her i løpet av den førsta uka. Eller for å si det på en annen måte, hvor mange sider det blir. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lurer på hvor mange poster det blir her i løpet av den førsta uka. Eller for å si det på en annen måte, hvor mange sider det blir. Ca tusen gang er mer enn du tenker deg, tror jeg :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Knewt Nå håper vi jo virkelig at tråden holder lengre enn en uke Gjerne mer enn ett år og, forsåvidt ^^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Woow, ny "SO", da holder jeg meg ihvertfall våken resten av kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg