Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det merkelige er at jeg leste Wendy i 4 år. Hadde du søstre som kjøpte det, eller kjøpte du det til deg selv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 mener å huske at jeg ramla av en hest en gang når jeg var liten. men er litt vagt minne så kan hende det er en gammal drøm ellerno sånt. var 6 eller 7 ca. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er en fjording jeg rir nå Innkjørt og hele pakka, så nå har jeg kommet i gang med kjøring og. Skikkelig koselig å kjøre med slede og dombjeller nå når alt er dekket av snø ^^, Åh så herlig! Har veldig lyst til å kjøre med min å, men det har aldri blitt noe av enda pga mangel på sele å vogn. Er kjempeartig. Også har vi fått arrangert kjørekurs for en billig penge og på gården der hesten står, så lærekurven er ekstrem Er dessverre veldig dyrt med kjøreutstyr ja. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k? Never gonna make it. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Søstersen ja. Takket være dem og mamma, har jeg lest [mag], Inside, KK, Cosmo, Vogue, Elle etc etc i årevis. Topp kjøpte jeg selv i 5-6 år, selv om det nå ser ut som om det er mer rettet mot jenter enn gutter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k? Nei, blir ban av slikt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, jeg var storsamler på wendy, ponny og hest. Elsker at vi snakker om hest på slutten av sidetallene nå. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den. Jammen det der er ikke no hest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, men creepy er det uansett. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k? Når du trykkar f5 så gjer du jo ingenting anna enn å oppdatera sida... Så når me er på side 20k reloader du fortsatt 19k. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) kan det faktisk tenkes at de 3 minuttene jeg bruker på å gå til skolen, så har dere nådd side 20000 alt? Endret 8. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Seriøst, hester er koselige. Jeg savner å ri. :< Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den. Jammen det der er ikke no hest Nærmaste eg kom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k? Når du trykkar f5 så gjer du jo ingenting anna enn å oppdatera sida... Så når me er på side 20k reloader du fortsatt 19k. Så sant. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skremmende hvor fort det plutselig gikk her. Har jo vært nesten dødt i hele dag Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hvor mange er det per side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg