Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Forrytter? Det er det motsatte av bakrytter, også kjent som Skinkerytter. Oh. Nice! waiiiiit Endret 8. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veldig mange som er sugne på et innlegg ser jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan vi vennligst nå side 20000 før kveldsmat? Akkurat nå merker jeg jeg hater faste spisetider.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Masse om hest nå Oo Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forrytter? Det betyr at man har en avtale med hesteeier om å stelle hesten et par dager i uka, ofte må man betale litt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp. Har hverken tid eller råd til å ha selv så. Men får gjøre mer eller mindre det jeg vil med hesten jeg er forrytter til =) Hvordan hest er det du er forrytter til da? Jeg har en kaldblods. Er en fjording jeg rir nå Innkjørt og hele pakka, så nå har jeg kommet i gang med kjøring og. Skikkelig koselig å kjøre med slede og dombjeller nå når alt er dekket av snø ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veldig mange som er sugne på et innlegg ser jeg Nei sier du det... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Masse om hest nå Oo Plager det deg? Har du noe imot hest? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hester er skumle dyr. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hester er skumle dyr. :| Ja :| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Masse om hest nå Oo Plager det deg? Har du noe imot hest? Ja, fysj! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En hest prøvde å drepe meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Masse om hest nå Oo Plager det deg? Har du noe imot hest? Ja, fysj! Er de skumle? Stakkar lille Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En hest prøvde å drepe meg. Å? Fortell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 A man and a horse walks into a bar. I don't remember the rest but your mother is a whore. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En hest prøvde å drepe meg. Trudde ikkje hestar sprang etter kenguruar eg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er en fjording jeg rir nå Innkjørt og hele pakka, så nå har jeg kommet i gang med kjøring og. Skikkelig koselig å kjøre med slede og dombjeller nå når alt er dekket av snø ^^, Åh så herlig! Har veldig lyst til å kjøre med min å, men det har aldri blitt noe av enda pga mangel på sele å vogn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En hest prøvde å bite meg da jeg var liten, og siden da har jeg ikke klart å være i nærheten av dem. Ifg. farfar var hesten mannevond uansett. Det merkelige er at jeg leste Wendy i 4 år. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 A man and a horse walks into a bar. I don't remember the rest but your mother is a whore. Er det nå jeg skal si knegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg