Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjeder meg. Står til? Det står ikkje så mykje akkurat nå. Ventar på side 20k som alle andre her. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hest er best som pølse? Nææh.. pølse med hest er ikke no godt da foretrekker jeg den levende varianten av hest Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Måtte gå 20 min frem og tilbake for å hente nøkkelen en venninne av meg som besøker meg hadde tatt med seg. At hun ikke klarte å tenke langt nok til å gjemme nøkkelen på den forhåndsbestemte plassen skjønner jeg ikke... *lettere irritert* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjeder meg. Står til? Det står ikkje så mykje akkurat nå. Ventar på side 20k som alle andre her. Og det gleder vi oss til Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjeder meg. Står til? Det står ikkje så mykje akkurat nå. Ventar på side 20k som alle andre her. Oisann, det er snart det. Får kanskje vurdere å henge her litt det neste kvarteret. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hest er best som pølse? Nææh.. pølse med hest er ikke no godt da foretrekker jeg den levende varianten av hest Hva med hestebiff? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjeder meg. Står til? Det står ikkje så mykje akkurat nå. Ventar på side 20k som alle andre her. Oisann, det er snart det. Får kanskje vurdere å henge her litt det neste kvarteret. "Oisann" Sant vel. Du visste det for lenge sidan. *er paranoid* Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hest er best som pølse? Nææh.. pølse med hest er ikke no godt da foretrekker jeg den levende varianten av hest Hva med hestebiff? Har ikke prøvd det, men godt mulig det er spiselig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, stakkars hesteeiere. Det er jo noen av de mest følsomme personene jeg kan tenke meg. I alle fall når det kommer til hest. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Greit nok at alle vil ha første innlegg på side 20k, men ro ned på spammingen. Question: Kan ikke du bare stenge tråden ved siste innlegg på 19999 og ta første på 20000 selv? hehehe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heldig Må nøye meg med å være forrytter jeg. Men er koselig det og da ^^, Som regel må man begynne et sted før man får seg egen hest, det er herlige skapninger hvertfal. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjeder meg. Står til? Det står ikkje så mykje akkurat nå. Ventar på side 20k som alle andre her. Oisann, det er snart det. Får kanskje vurdere å henge her litt det neste kvarteret. "Oisann" Sant vel. Du visste det for lenge sidan. *er paranoid* Har tenkt noe på det, i grunnen Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heldig Må nøye meg med å være forrytter jeg. Men er koselig det og da ^^, Som regel må man begynne et sted før man får seg egen hest, det er herlige skapninger hvertfal. Jepp. Har hverken tid eller råd til å ha selv så. Men får gjøre mer eller mindre det jeg vil med hesten jeg er forrytter til =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Eller man kan bare få sin egen hest av ens besteforeldre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp. Har hverken tid eller råd til å ha selv så. Men får gjøre mer eller mindre det jeg vil med hesten jeg er forrytter til =) Hvordan hest er det du er forrytter til da? Jeg har en kaldblods. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forrytter? Det er det motsatte av bakrytter, også kjent som Skinkerytter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 herregud her går det unna ser jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg