WheelMan Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Finnes det ikke en funksjon i IPB at man kan stengte en tråd når den når X antall sider? Viss jeg var moderator ville jeg gjort det, posta frste posten selv, og åpnet tråden igjen. Ja, det er det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er ikke nå her!!111 JEG VIL PÅ VÅR NESTE RUNDE SIDE! /spam Klagebrevet til læreren min ser ut til å bli lengre enn jeg hadde tenkt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Finnes det ikke en funksjon i IPB at man kan stengte en tråd når den når X antall sider? Viss jeg var moderator ville jeg gjort det, posta frste posten selv, og åpnet tråden igjen. Eller så kan du stenga tråden når den har nådd 20k, sletta dei du meinar er OT, for så å få første post sjølv. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 var en tur over dammen, og prøvde ho :O ikke så fantastisk som du skulle ha det til "Da har'n tatt feil av meg og noen andre i alle fall" sitat kjæresten. Sorry mac selvfølgelig innrømmer hun ikke det til deg! når hun hadde det så fantastisk med meg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Klagebrev til kjærasten, wat. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 selvfølgelig innrømmer hun ikke det til deg! når hun hadde det så fantastisk med meg "Æsj" sitat kjæresten. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 selvfølgelig innrømmer hun ikke det til deg! når hun hadde det så fantastisk med meg "Æsj" sitat kjæresten. hun syns det er æsj at du ikke hadde en fekte kamp med meg 8-) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hun syns det er æsj at du ikke hadde en fekte kamp med meg 8-) "haha" sitat kjæresten Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hun syns det er æsj at du ikke hadde en fekte kamp med meg 8-) "haha" sitat kjæresten du vet at hun tenker på en skikkelig trekant med deg, meg og henne? der en av oss skyver henne så hardt bakfra at pikk til han andre, går laaaaaangt ned i halsen på ho :O /pervo og drøy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hva faen. Edit: Dro den for langt, yavel. Not funny after the second try. Endret 8. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 /pervo og drøy Nettopp. Tror vi setter strek der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg forlater dere for nesten to timer og dere har fortsatt ikke nådd 20k? Slackers. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 i am board. Me venta på deg, Datasmurf. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De menneskene som klarer seg best i livet er de som hadde foreldre som bryr seg, selv om det er irriterende. -Min mor om at jeg ikke har henne som venn på Facebook. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 i am board. Me venta på deg, Datasmurf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Endret 8. desember 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Greit nok at alle vil ha første innlegg på side 20k, men ro ned på spammingen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 i am board. Me venta på deg, Datasmurf. Du tok meg på forkjøpet Greit nok at alle vil ha første innlegg på side 20k, men ro ned på spammingen. Spamming? Hvilken spamming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg