Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg litt? Settes stor pris på!

 

Jeg leter etter en statistikk over hvor mange personer som har fått spontanabort pga. alkohol de siste årene. Hjelp? :)

Det kommer du ikke til å finne iom. at spontanabort ikke er den store faren med alkohol, fødselsdefekter er. :)

 

Edited for superiority and glory:

Mulige alkoholskader

 

Alkohol er et rusmiddel og et giftig stoff uten noen positive effekter på fosteret. Hvis mor drikker alkohol, i små eller store mengder, vil det medføre risiko for skader hos barnet. Med økt alkoholforbruk vil også alvorlighetsgraden av skadene øke.

 

Med alkohol følger risiko for at barnet får lavere fødselsvekt og blir født for tidlig. Alkohol kan påvirke fosterets bevegelser og atferd, og hemme barnets utvikling.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg liker å tegne, men er ikke så veldig god. :(

bare å øve seg det!

du kan eventuelt søke deg inn på tegneskolen her også. samma skole som jeg går på, bare annen avdeling.

 

er to nordmenn som er på den atm.

 

eneste minus med det, er at lånekassa ikke støtter den delen.

men bachelor i animasjon og i 3d får du støtte fra.

 

Er god tegneevne et krav i 3D og spilldesign?

 

er ikke nødvendigvis et krav, men det hjelper veldig for å forstå form osv når du eventuelt skal modellere.

Lenke til kommentar

 

Alkohol er et rusmiddel og et giftig stoff uten noen positive effekter på fosteret. Hvis mor drikker alkohol, i små eller store mengder, vil det medføre risiko for skader hos barnet. Med økt alkoholforbruk vil også alvorlighetsgraden av skadene øke.

 

Med alkohol følger risiko for at barnet får lavere fødselsvekt og blir født for tidlig. Alkohol kan påvirke fosterets bevegelser og atferd, og hemme barnets utvikling.

 

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...