Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med 8. klassinger som legger meg til på facebook og sier hei og smiler til meg i kantina. Jenter jeg ikke aner hvem er. Er vel greit det vel ? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke så greit om han jobber i kantina dog... Same: Ålright, aner ikke hvilke type debattant han er, så om han passer til "jobben" som du skriver, så er det sikkert flott for forumet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke så greit om han jobber i kantina dog... Same: Ålright, aner ikke hvilke type debattant han er, så om han passer til "jobben" som du skriver, så er det sikkert flott for forumet. 8.Klassinger Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med 8. klassinger som legger meg til på facebook og sier hei og smiler til meg i kantina. Jenter jeg ikke aner hvem er. Har du en søster i 8. ? Har en kusine i 8. De i klassen begynner snart å erte meg for det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke så greit om han jobber i kantina dog... Same: Ålright, aner ikke hvilke type debattant han er, så om han passer til "jobben" som du skriver, så er det sikkert flott for forumet. Kan love deg at han ikke ble moderator for å få creds. Tro meg, han vil gjøre en god jobb på forumet, og kommer nok til å holde seg unna fotball delen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God kveld heter det! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 LE FU! Jeg tar med den støle skrotten på trening nao. kthxbai Lenke til kommentar
moomoo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 LE FU! Jeg tar med den støle skrotten på trening nao. kthxbai Lykke Til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 LE FU! Jeg tar med den støle skrotten på trening nao. kthxbai Da blir du jo ikke kongen av side 20.000 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hatt en fin dag? kunne vært bedre.. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) 5+ på nynorsktentamen og 5 på mattetentamen! Endret 8. desember 2010 av -Linda. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 5+ på nynorsktentamen og 5 på mattetentamen! Er det nå jeg skal være kjempeslem? 6 på spansktentamen og 6- på kristendomskunnskapstentamen. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 5+ på nynorsktentamen og 5 på mattetentamen! Er det nå jeg skal være kjempeslem? 6 på spansktentamen og 6- på kristendomskunnskapstentamen. Det ødelegger ikke for humøret mitt, gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva faen? Fikk 5 på engelsktentamen, men nå har læreren endra det til 5/4?! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hatt en fin dag? kunne vært bedre.. Da er vi to.... Hater å være syk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 5+ på nynorsktentamen og 5 på mattetentamen! Er det nå jeg skal være kjempeslem? 6 på spansktentamen og 6- på kristendomskunnskapstentamen. Det ødelegger ikke for humøret mitt, gratulerer! SWEET-O! Nynorsk er evig stress faktisk. Matte forsåvidt, selv om jeg pleier å ta matte lett. Gratulerer til deg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg